باغ پروانه های ویکتوریا یکی از جاهای دیدنی کانادا است

به گزارش وبلاگ وردپرس، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، باغ پروانه های ویکتوریا یکی از جاهای دیدنی کانادا است.

باغ پروانه های ویکتوریا یکی از جاهای دیدنی کانادا است

ویکتوریا یک باغ استوایی اعجاب انگیز است که منزلگاه بیشمار گونه از پروانه ها و پرنده های خارجی است؛ جنگلی پرماجرا و خیره کننده که در هر قدم شگفتی جدیدی را مقابل چشمانتان قرار می دهد. در اینجا شاهد هزاران پروانه استوایی، قورباغه های دارت سمی، پرنده های آزاد منطقه ها گرمسیری، لاکپشت ها و سوسمارهای بزرگ خواهید بود. بعلاوه می توانید از قسمت حشره خانه باغ هم تماشا کنید که محل زندگی حشرات و بی مهرگانی جالب توجه از سرتاسر جهانست. از تماشای ماهیان منطقه ها گرمسیری، اردک ها، فلامینگوها و ماهی کوی در حوضچه ها و چشمه هایی که منتهی به یک آبشار بزرگ می شوند، سیر نخواهید شد. اینجا بهشتی گمشده است.

لحظه رویارویی با هزاران پروانه رنگارنگ و در حال پرواز در فضایی به بزرگی 3 زمین بسکتبال لحظه ای نفس گیر است. قدم زدن و استنشاق هوای تازه باغ های انبوه و مملو از گلهای رنگارنگ استوایی، گیاهان گوشت خوار و میوه هایی از سرتاسر جهان لذتی بسیار دلچسب را به همراه دارد. ماجراجویی در این جنگل اسرارآمیز را به همراه بچه ها دلبندتان هرگز از دست ندهید.

منبع: همگردی

به "باغ پروانه های ویکتوریا یکی از جاهای دیدنی کانادا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ پروانه های ویکتوریا یکی از جاهای دیدنی کانادا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید