بزرگ ترین تهدید مسی در مسیر قهرمانی ، برنده بازی پادشاهان کدام تیم است؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، صعود تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی 2022 قطر بازتاب گسترده ای در رسانه های اروپایی داشت.

بزرگ ترین تهدید مسی در مسیر قهرمانی ، برنده بازی پادشاهان کدام تیم است؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، تیم ملی فرانسه شب گذشته پیروز شد با دو گل از سد تیم ملی مراکش عبور کند و حریف آرژانتین در ملاقات فینال جام جهانی 2022 گردد.

این تیم پیش از این در جام جهانی 2018 نیز پیروز شده بودند به فینال برسند و جام قهرمانی را از آن خود نمایند و روزنامه لو پاریزین نیز با اشاره به همین موضوع از تیتر ما هنوز اینجا هستیم! استفاده نموده است. آنها بعلاوه به این نکته اشاره نمودند که این چهارمین حضور فرانسه در فینال در 22 سال اخیر است که یک رکورد تحسین برانگیز به شمار میرود.

روزنامه مطرح فرانسوی اکیپ نیز با تیتر آخرین پرواز از صعود تیم ملی این کشور به ملاقات فینال ابراز خوشحالی نموده است. آنها بعلاوه مدعی شده اند که حالا کمی به سومین ستاره نزدیک تر هستند.

روزنامه اسپانیایی مارکا به رویارویی فرانسه و آرژانتین اشاره نمود و نوشت: امباپه تهدیدی برای رویای قهرمانی مسی است و بعلاوه نمایش درخشان آنتوان گریزمان را مورد تمجید قرار داد. روزنامه اسپورت نیز از این بازی با عنوان سوپر فینال یاد نموده است.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت ملاقات فینال جام جهانی را بازی پادشاهان توصیف نموده و کوریره دلو اسپورت هم لقب فینال خارق العاده را به این بازی تماشایی داده است.

روزنامه موندو دیپورتیوو به جای پرداختن به ملاقات فینال یا امباپه، از عملکرد تمامی بازیکنان فرانسه تمجید کرد و از تیتر قدرت فرانسه استفاده کرد.

  • بازیکن فرانسه پاسخ هم تیمی اش را داد | ادعای خبرساز در مورد لیونل مسی

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "بزرگ ترین تهدید مسی در مسیر قهرمانی ، برنده بازی پادشاهان کدام تیم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین تهدید مسی در مسیر قهرمانی ، برنده بازی پادشاهان کدام تیم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید