مقصد نهایی زیدان ، پیشنهاد از 3 قاره برای چهره محبوب فرانسوی ها

به گزارش وبلاگ وردپرس، اکیپ از پیشنهادهای گسترده به زین الدین زیدان اطلاع داد و گفت او همه این پیشنهادها را رد نموده است.

مقصد نهایی زیدان ، پیشنهاد از 3 قاره برای چهره محبوب فرانسوی ها

به گزارش وبلاگ وردپرس آنلاین، زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی می خواهد در یوونتوس کار کند و به همین دلیل پیشنهاد حضور در تیم های دیگر را رد نموده است.

پیش از این بحث حضور زیدان در تیم ملی فرانسه بود ولی دیدیه دشان قرارداد خود را با تیم فوتبال فرانسه تا سال 2026 تمدید کرد و به این ترتیب در جام جهانی بعدی که در ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می گردد، با تیم ملی فرانسه حضور خواهد داشت و بحث حضور زیدان در تیم ملی فرانسه نیز به سرانجام رسید.

زیدان پیشنهادهایی از تیم های ملی فوتبال پرتغال، برزیل، آمریکا، قطر و امارات داشته که همه این پیشنهادها را رد نموده است.

زیدان از سال 1996 تا 2001 برای یوونتوس بازی کرد. او به همراه این تیم دو بار قهرمان ایتالیا، قهرمان جام حذفی و سوپرکاپ این کشور، برنده جام بین قاره ای و جام اینترتوتو شد.

کاپیتان پیشین فرانسه پیش از این در رئال مادرید کار کرد. او از سال 2016 تا 2018 و 2019 تا 2021 راهنمایی تیم مادریدی را بر عهده داشت. او در دور نخست توانست تیم را به قهرمانی در سه دوره پیاپی لیگ قهرمانان اروپا برساند اما در دور دوم پیروز نبود.

پیش از این روزنامه اسپورت مدعی شد که باشگاه رئال مادرید در صورتی که آنچلوتی نتواند در فصل جاری جامی به دست آورد او را برکنار می نماید و زیدان را به نیمکت تیم برمی گرداند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مقصد نهایی زیدان ، پیشنهاد از 3 قاره برای چهره محبوب فرانسوی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد نهایی زیدان ، پیشنهاد از 3 قاره برای چهره محبوب فرانسوی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید