فیفا: اختتامیه را از دست ندهید!

به گزارش وبلاگ وردپرس، ملاقات فینال رقابت های جام جهانی 2022 قطر بین تیم های فرانسه و آرژانتین، فردا در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد.

فیفا: اختتامیه را از دست ندهید!

در فاصله یک روز تا شروع این مسابقه، فیفا با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: آرژانتین و فرانسه پس از 63 مسابقه و یک ماه هیجان انگیز در مستطیل سبز، روز یکشنبه، برای دریافت جایزه نهایی جام دنیای 2022 به مصاف هم خواهند رفت.

در حالی که بازی از ساعت 18:00 (به وقت محلی) شروع می گردد، طرفداران باید برنامه ریزی نمایند تا در ساعت 16:30 روی صندلی های خود بنشینند و مراسم اختتامیه خیره نماینده ای را که برای همواره در خاطره 88 هزار تماشاچی حاضر در ورزشگاه لوسیل باقی خواهد ماند، از دست ندهند.

پس از مراسم افتتاحیه که جشنی برای کم کردن فاصله ها و شناخت یکدیگر فراتر از تفاوت هایمان بود، مراسم پایانی 15 دقیقه به طول خواهد انجامید و با شعر و موسیقی، به 29 روز مسابقات که در آن دنیا گرد هم آمدند، اشاره خواهد نمود.

یک شب به یاد ماندنی با ترکیبی از آهنگ های رسمی که لحظاتی خاطره انگیز را در مسابقات رقم زدند، همراه خواهد بود؛ در این مراسم دیویدو و عایشه در اجرای زنده برای تماشاگران ورزشگاه و تماشاگران دنیای، آهنگ هیا هیا را می خوانند و سپس اوزونا و گیمز ارحبو را اجرا خواهند کرد. بعلاوه آهنگ Light the Sky به وسیله نوره فتحی، بلقیس، رحیمه ریاض و منال اجرا خواهد شد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "فیفا: اختتامیه را از دست ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا: اختتامیه را از دست ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید