بسته الحاقی Lightfall دستینی 2 زمستان امسال عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، بازی دستینی 2 (Destiny 2) یکی از محبوب ترین عناوین آنلاین است. این عنوان چندین سال است که عرضه شده و بانجی (Bungie) پشتیبانی بسیار خوبی از آن کرده است. حال در رویداد قبل از گیمزکام (Gamescom) اعلام شد که بسته الحاقی بعدی دستینی 2 زمستان امسال عرضه خواهد شد.

بسته الحاقی Lightfall دستینی 2 زمستان امسال عرضه خواهد شد

بسته الحاقی نو بازی دستینی 2، لایت فال (Lightfall) نام دارد. در این بسته الحاقی ما شاهد یک دنیای نو و خط داستانی تازه ای خواهیم بود. به طور کلی این محتوای نو بازی دستینی 2 را تغییر خواهد داد تا بازیکنان قدیمی از آن خسته نشوند.

در زمینه داستان شما وارد یک شهر نو می شوید. این شهر در سیاره نپتون قرار داشته و شما باید در آن دشمنان را از بین ببرید. قدرت های تاریک نو در تلاش هستند تا این شهر را نابود کرده و شما باید از توانایی های خاص خود استفاده کنید تا آن ها را نابود کنید. از طرفی به دلیل آنلاین بوده بازی هیجان مبارزات چندین برابر می شود.

شهری که در آن حضور دارید نئومونا (Neomuna) نام دارد. این شهر دارای جزئیات زیادی بوده و در یک سیاره نو یعنی نپتون قرار گرفته است. به طور کلی مبارزات در این دنیا بسیار جالب بوده و این سیاره ویژگی های خاصی دارد. همینطور اینکه تا به حال بازیکنان دستینی این دنیا را تجربه نکرده و به همین دلیل دنیا بسیار نو است.

یک کلاس نو هم به نام استرند (Strand) به بازی اضافه شده است. این کلاس نو دارای توانایی حرکت سریع و استفاده از قلاب است. این قلاب به بازیکنان اجازه خواهد داد تا از یک ساختمان به ساختمان دیگر حرکت کرده و سرعت زیادی داشته باشند. البته با موارد نو اضافه شده شما می توانید قابلیت استفاده از قلاب را به کلاس های دیگر بدهید.

در پایان بانجی خاطرنشان کرد که قرار نیست بسته الحاقی دیگری به بازی دستینی 2 اضافه شود. لایت فال آخرین بسته الحاقی این بازی بوده و بانجی تصمیم ندارد تمرکز خود را روی عرضه محتوای بیشتر برای دستینی 2 بگذارد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی Lightfall دستینی 2 زمستان امسال عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی Lightfall دستینی 2 زمستان امسال عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید