برترین هتل های اصفهان ، اقامتی راحت در نصف دنیا

به گزارش وبلاگ وردپرس، اصفهان، یه شهر بزرگ و پرجمعیتِ که به نام نصف جهان و نگین فیروزه ای جهان شناخته شده. این شهر باستانی تو مرکز ایران هست و بعد از تهران و مشهد، سومین شهر پر جمعیت به حساب میاد که از نظر جهانگردی هم بعد از مشهد، دومین شهره. تو قرن شانزدهم، وقتی اصفهان برای دومین بار مرکز ایران شد، رونق بسیاری گرفت که حتی امروزه هم میزان زیادی از شکوه گذشته رو حفظ نموده. این شهر جهانگردی از نظر آب و هوایی هم چهار فصل هست که بهار و پاییز خنک و معتدلی داره و تابستون های گرم و زمستون های سردی هم داره . تمام کاخ ها، مساجد و مناره های منحصر به فرد اون با معماریِ زیبای اسلامی ساخته شده که هرساله بازدیدکنندگان بسیاری رو تو تمام فصول بخصوص در تعطیلات داره. اصفهان از اون دسته شهر های پر جهانگرد هست که کلی هتل با سرویس دهی عالی داره که مدرن با کیفیت هستن و قیمت های مختلفی هم دارن. اگر این شهر رو برای یه سفر تعطیلاتی در نظر گرفتین، از لحاظ اقامت خیالتون راحت باشه، چون هتل های 5 ستاره تا معمولی تو اصفهان فراوان هستن و به علت اینکه جهانگرد ها و باستان شناسان زیادی هم مهمون این شهر میشن، محیط هتل ها کاملا تمیز و عالی هم هستن. در ادامه با ما همراه شین تا با معرفی برترین هتل های اصفهان، خیالتون رو از نظر اقامت تو این شهر، راحت کنیم ...

برترین هتل های اصفهان ، اقامتی راحت در نصف دنیا

برترین و معروف ترین هتل های اصفهان

1. هتل عباسی

هتل عباسی، یکی از قدیمی ترین هتل های جهان هست که دوران صفویه ساخته شده و همچنان تو اوج و شکوه پا برجاست.در کنار این هتل، مجموعه بازار، مدرسه و کاروانسرایی به جامانده که در خیابان چهار باغ اصفهان هم قرار گرفته. این مجموعه بزرگ، هدیه به جا مونده از شاه سلطان حسین صفوی به مادرشِ که به دستور خودش هم ساخته شده.این هتل 5 ستاره هرساله به برترین شکل میزبان مسافران داخلی و خارجی هست.

2. هتل کوثر

این هتل باشکوه، در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان و کنار پل سی و سه پل قرار گرفته. امکانات کامل هتل کوثر در کنار زیباییِ اون باعث شده تا گردشگران بسیاری جذب هتل بشن. این مکان دارای رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان هست که اقامت راحتی رو در نهایت براتون رقم میزنه.

3. هتل پیروزی

این هتل زیبا در مرکز گنبدهای فیروزه ای اصفهان قرار گرفته که سفر به یاد موندنی رو تو ذهنتون میسازه. هتل پیروزی کنار باغ و عمارت چهلستون هست و فاصله کمی هم با نقش جهان، مسجد امام و عالی قاپو داره. اماکانات و نمای داخلی هتل شیک و کامله که پذیرای میهمان های بسیای هم هست.

4. هتل آسمان

این هتل در حاشیه زاینده رود هست که امکانات رفاهی فوق العاده ای داره .ارتفاع هتل آسمان بیش از 40 متر هست که سیزده طبقه و هرکدوم دارای 100 اتاق هستن. این هتل باشکوه سرئیس دهی عالی ای داره که با متد های اروپایی و استاندارد هم ساخته شده.

5. هتل صفوی

این هتل زیبا، نمایش زیبایی از رنگها و هنر اصیل معماری دوران صفویه هست که در کنار قدیمی بودن اون، استاندارد های روز جهان در ساختش به کار گرفته شده وبا امکانات رفاهیِ فوق العاده، میزبان میهمانان هست. با اقامت تو هتل صفوی، میتونین به راحتی به ابنیه تاریخی دیگه تو این شهر هم دسترسی داشته باشین.

6. هتل اسپادانا

منظره زیبای این هتل، نمایانگر هنر معماری در اصفهان هست. منظره زیبایی که از سی وسه پل داره، انرژی روحتون رو دوچندان میکنه. مکان اون در مجاورت زاینده رود هست که شامل 4 طبقه و 32 اتاق هم هست. سرویس دهی عالی در کنار معماری مدرنیته هتل اسپادانا، مکان مناسبی برای اقامت در این شهر تاریخی هست.

7. هتل عتیق

هتل زیبا و کهنی که قدمتی 200 ساله داره و به دوران قاجار هم مربوط میشه. هتل عتیق به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و منظره زیبایی داره که میتونین از داخل اون، شهر اصفهان رو به خوبی دیدن کنین. امکانات و سرویس دهی عالی این هتل، آماده میزبانی از گردشگران عزیز هست.

8. هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان ، پذیرای یکی از بناهای تاریخی به جا مونده از دوران صفوی هست که قدمت 4 صد ساله داره و تجهیزات داخلی اون کاملا مدرن و به روز هست. سیستم گرمایشی، چای ساز برقی، اینترنت پرسرعت وایرلس و آرشیو فیلم هم از نمونه امکانات داخل این هتل هست.

9. هتل زهره

این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مجلل، رستوران ونوس، کافی شاپ خورشید و دیگر امکانات رفاهی هست که آسایش رو به میزبانانش هدیه میده. ویژگی هتل زهره، مجاورت اون با آثار باستانی و رودخانه زیبای زاینده رود هست. بعلاوه میتونین در چایخانه سنتی آریانا، در حالی که چای گرم و خوش طعمتون رو میل میکنین، منظره ها زیبا و دل انگیز رودخانه زاینده رود رو هم دیدن کنین.

10. هتل آزادی

این هتل 3 ستاره، قدمت کهنی داره که تو سال 1356 تو شهر اصفهان ساخته شده. منظره زیبا و امکانات مناسبی داره و میتونه اقامت خوبی رو براتون فراهم کنه. اینترنت و رستوران هتل آزادی هم سرویس دهی بسیار کاملی دارن که میتونن خاطرات خوبی از سفر به اصفهان رو در ذهنتون ماندگار کنن.

منبع: همگردی

به "برترین هتل های اصفهان ، اقامتی راحت در نصف دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های اصفهان ، اقامتی راحت در نصف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید