تتوی 124هکتاری مسی روی مزرعه ذرت

به گزارش وبلاگ وردپرس، یک کشاورز آرژانتینی برای ادای احترام به لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی فوتبال این کشور که در جریان قهرمانی آلبی سلسته در جام جهانی قطر، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست، از روشی خاص و منحصربه فرد استفاده کرد!

تتوی 124هکتاری مسی روی مزرعه ذرت

کشاورز آرژانتینی برای تقدیر از قهرمانی تیم ملی فوتبال این کشور در جام دنیای 2022 قطر، با روشی منحصربه فرد به کاپیتان آلبی سلسته ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، یک کشاورز آرژانتینی برای ادای احترام به لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی فوتبال این کشور که در جریان قهرمانی آلبی سلسته در جام دنیای قطر، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست، از روشی خاص و منحصربه فرد استفاده کرد!

این کشاورز که ماکیسیمیانو اسپینازه نام دارد، در مزرعه ای به مساحت 124 هکتار در لوس کوندورِس در مرکز استان کوردوبا، با استفاده از الگوریتیمی خاص، تصویری بزرگ الجثه از چهره مسی را با بذر در پهنه ای بزرگ به تصویر کشید!

اسپینازه که دیوانه فوتبال و تیم ملی کشورش است، یکی از تولیدنمایندگان بزرگ محصولات کشاورزی در آرژانتین بوده و سومین صادرنماینده بزرگ ذرت در دنیا محسوب می گردد.

وی در گفت وگو با اسپورتس بایبل گفت: آنها حالا قهرمان دنیا هستند و خوشحالم که می توانم با کاشت بذر این افتخار را به نمایش بگذارم.

کارلوس فاریچلی، مهندس کشاورزی که کدنویسی ماشین های کاشت بذر را برای به تصویر کشیدن چهره مسی روی زمین زراعی انجام داده هم درباره این ابتکار گفت: ایده کدنویسی ماشین های کاشت بذر را در سرم داشتم تا با آن به مسی ادای احترام کنم.

وی اضافه کرد: این ماشین آلات با استفاده از ابزار کدنویسی جغرافیایی، به خوبی می دانند که برای هر متر مربع چقدر بذر احتیاج است تا در مکان های معینی کاشته شده و در نتیجه در بخش های مختلف صورت مسی، تضاد بین رنگ ها(کنتراست تصویر) ایجاد گردد. بنابراین، وفتی این بذرها رشد نمایند و یک تصویر هوایی از مزرعه گرفته گردد، رنگ سبز در مقایسه با مناطقی که پوشش گیاهی کمتری دارد، پررنگ تر خواهد بود و این اثر هنری کشاورزی ایجاد می گردد.

منبع: عصر ایران

به "تتوی 124هکتاری مسی روی مزرعه ذرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تتوی 124هکتاری مسی روی مزرعه ذرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید