تذکر 45 نماینده به وزیر اقتصاد برای پیگیری پرونده عاملان نصب ماینر در ساختمان بورس

به گزارش وبلاگ وردپرس، 45 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر اقتصاد خواهان پیگیری پرونده عاملان نصب ماینر در ساختمان بورس و برخورد با متخلفان شدند.

تذکر 45 نماینده به وزیر اقتصاد برای پیگیری پرونده عاملان نصب ماینر در ساختمان بورس

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ وردپرس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.

مهم ترین تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی به این توضیح است:

سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در تذکر به وزیر نیرو با اشاره به تداوم مشکل آب شرب آبادان و شهرهای اطراف، خواهان حل سریع این مشکل شد.

کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد و 44 نماینده دیگر در تذکر به وزیر امور مالی و دارایی خواهان پیگیری و برخورد قاطع با عاملان تخلف نصب ماینر در ساختمان بورس اوراق بهادار شدند.

سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده و 23 نماینده دیگر در تذکر به وزیر بهداشت بر ضرورت زمینه سازی برای ماندگاری پزشکان متخصص در شهرهای کوچک مانند شهرستان خدابنده تاکید کردند.

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول و 30 نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزیر جهاد کشاوزری بر لزوم پرداخت سریع تر خسارات وارده به کشاورزان فعال در حوزه سد دز تاکید کردند.

سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده و 22 نماینده دیگر نیز در تذکر به وزیر ورزش و جوانان خواهان اجرایی شدن آیین نامه احیای اماکن ورزشی روستایی شدند.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکر به وزیر بهداشت بر لزوم تامین هر چه سریع تر داروهای موردنیاز بیماران کرونایی و تجهیزات بهداشتی منطقه ها سردسیر تاکید کردند.

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان و 35 نماینده دیگر در تذکر به وزیر کشور بر ضرورت امدادرسانی سریع تر به منطقه ها زلزله زده اندیکا و برطرف مسائل ساکنان این منطقه ها تاکید کردند.

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در تذکر به رئیس جمهور خواهان بازنگری در انتصاب افراد در پست های مدیریت بدون صلاحیت های لازم شد.

حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدون شهر و فریدن و 36 نماینده دیگر نیز در تذکر به رئیس جمهور خواهان ممنوعیت واردات لباس و سایر اقلام از کشور ترکیه شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تذکر 45 نماینده به وزیر اقتصاد برای پیگیری پرونده عاملان نصب ماینر در ساختمان بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر 45 نماینده به وزیر اقتصاد برای پیگیری پرونده عاملان نصب ماینر در ساختمان بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید