اخبار اقتصادی

سوغات ایران، کارآفرین می خواهد

اصل بحث ما در این مقاله توجه به یکی از بازارهای سنتی ایران؛ سوغات است، بازاری که ظرفیت های بالایی همانند اقبال و کشش جامعه ایران و بازار خاورمیانه دارد. حوزه سوغات در بازار دیجیتال ایران بکر محسوب می گردد و فرصت های قابل توجهی برای کارآفرینانی که زودتر...

15 مهر 1402

لوکس ترین سدان سوئدی در ایران پلاک ملی شد، خروج از گمرک پس از 5 سال خاک خوردن، عکس

ولوو S90 با تیونینگ هیکو اسپورتیو، یکی از خودروهایی بود که در نمایشگاه خودروی تهران در سال 96 رونمایی شد و لقب لوکس ترین خودروی سوئدی بازار ایران را یدک می کشید.این خودرو رقیب اصلی و مستقیم خودروهایی مثل بی ام و سری 5 و مرسدس بنز E کلاس به شمار میرود.

19 شهریور 1402

شعار ملی روز جهانی گردشگری اعلام شد

معاون دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری و سرمایه گذاری سبز به عنوان شعار ملی روز جهانی گردشگری انتخاب شده است.

14 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه 12 شهریور 1402

خبرنگاران- قیمت گوشی گلکسی A14 سامسونگ امروز یکشنبه 12 شهریور حداقل پنج میلیون و 500 هزار تومان است. با این پول می توانیم سراغ گلکسی A14 نسخه 64 گیگ برویم وگرنه فروشنده های موبایل قیمت گلکسی A14 نسخه 128 گیگ را نزدیک هفت میلیون تومان اعلام می نمایند.

12 شهریور 1402

حذف پرسپولیس از آسیا به خاطر استقلال؟ ، بقای پرسپولیس در آسیا به خطر افتاد

کاظم اولیایی معتقد است عدم پذیرش مالکیت استقلال به وسیله وزارت اقتصاد و دارایی می تواند موجب حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گردد.

8 شهریور 1402

قهرمان 5ساله هاوایی

یک پسر بچه آمریکایی، به خاطرنشان دادن همدردی خود به مردم هاوایی که گرفتار یک آتش سوزی مهیب طبیعی بزرگ هستند، به قهرمان آنها تبدیل شده است.

8 شهریور 1402

اجاره خانه نقلی در الهیه با 250 میلیون پول پیش!

برای اجاره خانه نقلی در محله الهیه تهران به حداقل 250 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

3 شهریور 1402

2قربانی بزرگ پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی ، تراز مالی باعث جدایی 2 سرخپوش

پرسپولیس در خط حمله خود در پی جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت خواهد بود.

30 مرداد 1402

ستاره سابق اینتر علیه مهدی طارمی: به درد ما نمی خورد!

جدایی روملو لوکاکو از اینتر باعث شده که کادر فنی و مدیران این باشگاه به صورت جدی در پی مهاجمی تازه باشند.

22 مرداد 1402

جایگاه عریضه ها در تاریخ اجتماعی دوران مشروطیت آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگاران ، گروه تاریخ اجتماعی و مالی پژوهشکده تاریخ ایران به مناسبت صدوهفدهمین سالگرد صدور فرمان مشروطیت نشست تخصصی مجازی جایگاه عریضه ها در تاریخ اجتماعی دوران مشروطیت را شنبه 14 مردادماه 1402 برگزار می نماید.

13 مرداد 1402

برترین دوربین های کامپکت بازار؛ عکاسی با دوربین های جمع و جور

این روزها اگرچه دوربین های کامپکت در بازار هوادار چندانی ندارند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از گوشی هوشمند پیشرفته خود برای عکاسی بهره ببرند، اما هنوز هم کاربرانی پیدا می شوند که می خواهند در کنار دوربین گوشی هوشمند خود، یک دوربین جمع وجور و کوچک...

12 مرداد 1402

تویوتا لندکروزر 2024 رسماً معرفی گردید ، تصاویر و مشخصات فنی

تویوتا لندکروزر 2024 با موتور چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی رسماً برای مارکت آمریکا رونمایی شد. لندکروزر آخرین باری که در بازار آمریکا حضور داشت، یک SUV لوکس با برچسب قیمت هشتاد و هفت هزار دلار بود. حال TOYOTA خاطرنشان کرد که میخواهد Land Cruiser تازه را با قیمت...

11 مرداد 1402

من 3فضاپیما را از سقف خانه ام در اردبیل دیده ام، چرا فرازمینی ها فقط از آمریکا سر در می آورند؟

نظرسنجی خبرنگاران با عنوان شما نظر دهید/ آدم فضایی ها و کنگره آمریکا ، دروغ یا واقعیت؟ با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

11 مرداد 1402

با 700 یورو برو ایتالیا!

تصور کنید روی قایقی نشسته اید و دارید ونیزگردی می کنید، یا با یک لباس خنک و یک صندل راحت درحال بازدید از جاذبه های تاریخی همانند برج پیزا، پانتئون، کلیسای جامع فلورانس، کلیسای سن پترو و... هستید و شب هم قرار است بروید و یک پیتزای خوشمزه بخورید. سفر به ایتالیا...

10 مرداد 1402

عقب نشینی ناگهانی پرسپولیس از جذب 2 ملی پوش ، استقلال هم قید یک بازیکن را زد

عقب نشینی تاکتیکی پرسپولیس شاید باعث شود که انتقال عزت اللهی به جمع سرخپوشان فعلا منتفی شود.

24 تیر 1402

اقتصاد هند تا 50 سال آینده از آمریکا پیشی می گیرد؟

CNBC طی گزارشی اعلام نموده که اقتصاد هند نه تنها با جهش مالی ژاپن و آلمان را پشت سر گذاشته بلکه آمریکا را هم در این مسیر مغلوب خواهد نمود.

21 تیر 1402

ببینید ، آمارهای عجیب وزیر اقتصاد از فرارهای مالیاتی با کد ملی بچه ها

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در برنامه ثریا گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به میزان یک کارگر یا کارمند مالیات و حقوق کشور را بپردازند و حتی اسمی از این افراد نبود.

20 تیر 1402

ساخت 500 واحد مسکونی برای نخبگان و فرهیختگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سازمان نوسازی شهر تهران، شهرداری منطقه 22 و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای مشترک متعهد شدند در زمینه ساخت مسکن نخبگان همکاری نمایند.

14 تیر 1402

پنجره یو پی وی سی آبایان؛ ترکیبی از زیبایی، استحکام و عایق بندی

پنجره های یو پی وی سی (UPVC) از جدیدترین و پرطرفدارترین نوع پنجره های دوجداره هستند که در سال های اخیر به عنوان یک گزینه ایده آل برای ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته اند.

10 تیر 1402

قیمت تازه دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز ، دلار ثابت ماند

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز شنبه 10 تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41هزار و 262 تومان و نرخ حواله دلار 37هزار و 511 تومان اعلام شد.

10 تیر 1402
تعداد: (321)