جاذبه های گردشگری ملبورن و عالمی دیدنی در سرزمین کانگروها

به گزارش وبلاگ وردپرس، این فهرست مورد علاقه من است که شامل جاذبه های گردشگری ملبورن استرالیا می باشد. این فهرست از تماشای های ملبورن مناسب برای هر فردی است که بودجه متوسطی دارد. این شهر پر از فعالیت هایی است که انجام دادن آن ها به پولی احتیاج ندارد و رایگان است. ملبورن دارای فرهنگی عجیب و غریب است و چشم اندازهای زیادی نیز دارد که جز سرگرمی در ملبورن می باشد. حتما به این دو مکان که شامل د نوکس و کرانیس در این شهر هستند، سر بزنید. چیزهای جالبی برای تماشا وفهمیدن وجود دارد و انجام دادن این پانزده کار در ملبورن رایگان است!

جاذبه های گردشگری ملبورن و عالمی دیدنی در سرزمین کانگروها

خیابان کیلدا

خوردن اسنک به عنوان صبحانه در یکی از رستوران های فوق العاده در خیابان آکلند نوعی سرگرمی در ملبورن است. من واقعا از تماشا فروشگاه هایی که از پنجره ها در مسیر این خیابان مشهور دیده می شد، لذت بردم. این پنجره ها شامل بوتیک های عجیب و غریب و نانوایی هایی که با نانهای خوشمزه ای که نمای جلو پنجره را پر نموده بودند، تزئین شده، بودند. در موقع غروب خورشید به ساحل رفتم و نگاه اجمالی به پارک لونا انداختم. روز خود را خیلی نورانی و زود هنگام در ساحلی که در خیابان کیلدا وجود داشت، آغاز کردم و از جاذبه های گردشگری ملبورن لذت بردم.

گردشگاه خیابان کیلدا، آدینه بازار

در هر آدینه هزاران هنرمند در قسمت بالای گردشگاه آثار هنری خود را به نمایش می گذارند. شما می توانید با یک قدم زدن ساده در کوچه آکلند واقع در خیابان کیلدا همه آثار رنگارنگ هنرمندان را به راحتی مشاهده کنید و از سرگرمی در ملبورن لذت ببرید.

باغ سلطنتی گیاه شناسی

بعد از گردشگاه، شما می توانید بعد از شمال و گذر از دریاچه پارک آلبرت به سمت باغ گیاه شناسی سلطنتی بروید. شما می توانید روز های زیادی را در این باغ های بزرگ که بیش از سی و شش هکتار با پنجاه هزار درخت است به جستجو بپردازید. این باغ ها بزرگترین و زیباترین زمین هایی هستند که من تا به حال دیده ام. شما می توانید از یکی از کیوسک هایی که در مسیر راه رفتن در آنجا وجود دارند، یک نقشه بردارید یا از مرکز بازدیدنمایندگان یاری بگیرید یا خودتان به تنهایی به جستجو در باغ ها بپردازید و این بخش یکی از تماشای های ملبورن خواهد بود.

خیابان فلایندر ایستگاه راه آهن

بعد از تماشا باغ های بوتانیک که در شمال خیابان کیلدا وجود دارد و بعد از گذشتن از رودخانه یارا که در مرکز اداری منطقه وجود دارد، ایستگاه راه آهن زیبا و نورانی که در خیابان فلایندر وجود دارد اولین ایستگاه راه آهنی است که در کل استرالیا تاسیس شده است. وقتی شما از پل می گذرید و مستقیم به ایستگاه می رسید متوجه می شوید که به مرکز اداری منطقه رسیده اید. این منطقه از جاذبه های گردشگری ملبورن می باشد.

مرکز ایان پاتر

ایان پاتر قسمتی از کلکسیون هنری گالری بین المللی ویکتوریا می باشد که واقع در میدان نزدیک به ایستگاه راه آهن در خیابان فلایندر است. آنجا پر از آثار هنری فوق العاده است و وارد شدن در گالری نیازی به پرداخت هزینه ورودی ندارد. نمایشگاه ها می چرخند اما وقتی من در ملبورن بودم یک موزه زیبا از آثار هنری بومی وجود داشت. این مرکز نوعی از جاذبه های گردشگری ملبورن در زمان سرگرمی در ملبورن می باشد.

مرکز استرالیا برای تصاویر متحرک

دنیای صفحه نمایش یک نمایشگاه دایمی رایگان در موزه ای سی ام ای است که به وسیله تصاویر متحرک به وسیله داستان، فیلم، تلویزیون و عصر دیجیتال سازمان دهی می شود. در اینجا حتی از زمان عکاسی فیلم ماتریکس الهام گرفته شده است. دقیقا وقتی شما چیزی را پرت می کنید یا در حال قرار گرفتن درحالتی هستید، دوربین برای شما تا سیصد و شصت درجه می چرخد. جا دارد که بگویم من در اینجا وقت زیادی را صرف کردم. این مرکز از تماشای های ملبورن در زمان سرگرمی در ملبورن می باشد.

مرکز اداری منطقه

خیابان های سی بی دی از هزاران رستوران، کافه و مرکز خرید پر شده اند. سعی کنید حتی از کوچه های آنجا هم تماشا کنید چون شما نمی دانید حتی ممکن است چیز مهیجی نیز در آنجا وجود داشته باشد. برترین قسمت ملبورن این است که اتفاق های غیر منتظره ای برای شما رخ می دهد و شما از آن ها لذت می برید. از قلم نیاندازید از غذاهای خوشمزه شهر نیز تست کنید! برای اطلاعات بیشتر به پست های من درباره غذاهای خوشمزه ملبورن سری بزنید. در خیابان های سی بی دی قدم بزنید و از تماشای های ملبورن لذت ببرید.

باغ های مجلس

بعد از قدم زدن در شمال، با گذر از مرکز اداری منطقه در شرق خیابان لانزدال به مجسمه ساختمان مجلس می رسید. زمین های اینجا شاید کوچک باشند اما فواره کولس ارزش تماشا را دارد. در داخل فواره یک اثر هنری وجود دارد که یک بچه و یک فرد بزرگسال ژست یکسانی گرفته اند. وقتی مردم به آن نگاه می نمایند کلی می خندند و این مکان از تماشای های ملبورن می باشد.

موزه های سلطنتی، ساختمان ها و زمین های کارلتون

در شمال زمین های مجلس اگر به خیابان نیکلسون بروید، می توانید زمین های کارلتون را ببینید. از قدم زدن در زمین های محوطه زیبا ویکتوریا، تماشا ساختمان های موزه سلطنتی و فواره های فرانسوی که در پشت آن قرار گرفته اند، لذت ببرید.

موزه ملبورن

موزه ملبورن در زمین های کارلتون در نزدیکی موزه سلطنتی قرار گرفته بنابرین برترین مقصد بعدی آنجا می باشد. درست است که برای وارد شدن به آنجا باید مقداری پول به عنوان ورودی پرداخت کنیم با اینکه هزینه آن تنها ده دلار است اما باز هم ارزان است. من هیچ وقت از موزه ها خسته نمی شوم و می توانم کل روز را در نمایشگاه ها بگذرانم. در کنار فسیل های دایناسورها، موزه ها نیز نمایشگاه های خیلی خوب قابل چرخشی دارند. ملبورن دارای بیش از هزار و دویست کلکسیون از جزئیات تاریخ بی نظیر است.

فیتزوری

بعد از قدم زدن از شمال شرقی زمین های کارلتون بالاخره به حومه شهر فیتزوری می رسید. این قسمت از شهر یکی از جاهای مورد علاقه من است که مسیری بوده شامل فروشگاه های کلاسیک، کافه های گرم و صمیمی و مغازه های هنرمندان خیابان رز در آخر هفته است. حواستان باشد که دلتان برای ساعت ده ایتنگ نشود. دنبال چیزهای عجیب و غریب در فیتزوری باشید.

کتابخانه استان ویکتوریا

من به شدت به کتابخانه ها علاقه دارم. برای من یک حس قدیمی نسبت به کتاب های قفسه بالا وجود دارد. این کتابخانه برترین کتاب ها را در بردارد. اتاق داستان دراماتیک ششم وجود دارد که شامل بیش از سی و دو هزار کتاب است! داخل کتابخانه خیلی خیره نماینده است و بیرون آن چمنی وجود دارد که دانش آموزان و عاشقان آنجا می نشینند.

شهر چین

وقتی به جنوب کتابخانه نزدیک می شوید، خیابان کوچک بروک را خواهید دید. از خانه تا غذاهایی فوق العاده و شهر چین ملبورن قابل رویت هستند. شهر چین به اواسط سال هزار و هشتصد که چین تا قسمت غرب کشیده شده بود بر می شود. سری به تاریخچه چین بیاندازید!

هنر خیابانی ملبورن

در طول راه برای کشف خیابان های رنگ شده با اسپری، چند راه دیگر را نیز دنبال کنید. شما هیچ وقت نمی دانید که ممکن است اتفاق پیش بینی نشده ای رخ بدهد! مدیر برنامه ریزی گرافیت ملبورن در واقع کار هنرمندان را برای طراحی قسمتی از شهر تایید می نماید. درواقع برای کارهای هنری آن ها به طور بین المللی جشنی برگزار می شود. کشف گرافیک و اثر هنری در اطراف شهر یکی از سرگرمیات جالب محسوب می شود.

ملبورن در شب

ودر آخر چیز رایگانی که من از همه بیشتر به آن علاقه دارم، قدم زدن شب هنگام در ملبورن است. چراغ هایی که در شب روشن است، کوچه های چراغانی و شب زنده داری همه این ها باعث می شوند این شهر خیره نماینده شود. همانطور که مشاهده می کنید، علاوه بر اینکه ملبورن شهری ارزان و مقصدی محبت آمیز است اما به راحتی می توانید از آن دل بکنید. به خودتان این اجازه را بدهید که بتوانید به راحتی در ملبورن بگردید و با افراد محلی آنجا ارتباط برقرار کنید و ماجراجویی خود را در آنجا داشته باشید.

منبع: همگردی

به "جاذبه های گردشگری ملبورن و عالمی دیدنی در سرزمین کانگروها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری ملبورن و عالمی دیدنی در سرزمین کانگروها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید