جزئیات حریق در یک مرکز درمانی

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک ساختمان درمانی در خیابان توانیر اطلاع داد.

جزئیات حریق در یک مرکز درمانی

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت 10:21 دقیقه صبح روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمان درمانی در خیابان ولیعصر، خیابان توانیر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه هزمت و گروه پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به ساختمان این مرکز درمانی که به ظاهر پنج طبقه بود رسیدند. در طبقه منفی یک این ساختمان که یک اتاقک 10 متری وجود داشت و در آن وسایل یاری بهداشتی نگه داشته می شد، حریق اتفاق افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه نمود: دودی که از این حریق ایجاد شده بود راهی به بخش های درمانی نداشت اما آتش نشانان به سرعت عملیات را شروع کردند و آتش را خاموش کردند.

ملکی گفت: خوشبختانه مسئله ای برای کادر درمان و بیماران ایجاد نشده بود و تا دقایق دیگر آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه خود ترک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات حریق در یک مرکز درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات حریق در یک مرکز درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید