سلامتی و پزشکی

پیوند عجیب عنکبوت و کرم ابریشم در چین، عکس

ایسنا نوشت: دانشمندان چینی جایگزینی خلاقانه و سبز برای نایلون و کولار معرفی نموده اند و توانسته اند تار عنکبوت را با مهندسی ژنتیکی، 6 برابر قوی تر از کِولار نمایند.

1 مهر 1402

کوه فوجی در محاصره گردشگران

حضور بیش از حد گردشگران داخلی و خارجی در کوه معروف فوجی موجب افزایش نگرانی ها درباره این میراث جهانی یونسکو شده است.

20 شهریور 1402

ویسی: هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی فردا بسیار مهم و حساسی برای مردم آبادان و قائمشهر است و هر 2 تیم برای کسب 3 امتیاز بازی می کنند.

7 شهریور 1402

شکل و رفتار عجیب عسل در فضا، نمایش جالب فضانورد اماراتی، عکس

روزیاتو نوشت: سلطان النیادی، فضانورد اماراتی که در ایستگاه فضایی بین المللی است، نشان داد که عسل در شرایط بی وزنی فضا چه شکلی پیدا می نماید.

2 شهریور 1402

راهنمای خرید کفش راحت و بادوام برای دانش آموزان و دانشجویان

هر سال با رسیدن شهریور بوی ماه مدرسه به مشام می رسد و تکاپو برای آماده شدن در تمام خانه ها به چشم می خورد. مجذوب کننده ترین بخش مدرسه رفتن خرید کفش و لباس و نوشت افزار است. حتی الان هم اگر بخواهیم خاطرات مدرسه را تعریف کنیم، اول از لذت خریدهای شهریور ماه...

1 شهریور 1402

حقایقی جالب در خصوص زشت ترین حیوان دنیا

این لجن خوار تنبل که عکس های چهره اش حسابی در شبکه های اجتماعی معروف شده، با اینکه نسبتاً برای علم تازگی دارد، اما در این عصر دیجیتال انسان ها را طوری جذب خود نموده که حالا سوژه میم ها، اسباب بازی های نرم و ایموجی ها شده است.

22 مرداد 1402

هشدار تابش اشعه UV حتی در سایه ، آسیب های اشعه ماورای بنفش بر بدن ، این 4 ساعت در معرض نور خورشید قرار نگیرید

مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم توجه به مقوله پیشگیری در عین حال در تشریح آثار مضر اشعه UV برای سلامت گفت: سرطان پوست، پیرپوستی زودرس، مسائل بینایی و ... از عوارض قرارگیری طولانی مدت در معرض این اشعه است.

17 مرداد 1402

تصاویر ، پشت صحنه سریال تازه سروش صحت چه می گذرد؟ ، آقا رشید: شاید فردا خبر بدهند که من فوت نموده ام...

قدرت الله ایزدی یا همان آقا رشید در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره گفت: در این سریال نقشی را به نام عموجلال بازی می کنم. زمان تصویربرداری هر جا که از نقش عموجلال بیرون می آمدم و رشید می شدم، کارگردان سریع کات می دادند و می گفتند عزیزم رشید نشو!

16 مرداد 1402

تویوتا لندکروزر 2024 رسماً معرفی گردید ، تصاویر و مشخصات فنی

تویوتا لندکروزر 2024 با موتور چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی رسماً برای مارکت آمریکا رونمایی شد. لندکروزر آخرین باری که در بازار آمریکا حضور داشت، یک SUV لوکس با برچسب قیمت هشتاد و هفت هزار دلار بود. حال TOYOTA خاطرنشان کرد که میخواهد Land Cruiser تازه را با قیمت...

11 مرداد 1402

دمای بالا خطر سکته مغزی را افزایش می دهد؟

افزایش دما و رطوبت بالا خطر ابتلا به عوارض و مسائل مربوط به گرما مانند کم آبی و گرمازدگی را افزایش می دهند و این شرایط نامساعد آب و هوایی همچنین می تواند خطر سکته مغزی را برای برخی از افراد افزایش دهد.

2 مرداد 1402

تصاویر ، نفوذ موجودات فرازمینی در مزارع گندم

شب دوازدهم آگوست سال 1972 میلادی، برایس باند و آرتور شاتل وود در ناحیه وارمینستر از منطقه ویلتشایر در جنوب انگلستان، متوجه صداهایی شدند که از مزرعه گندم می آمد.

30 تیر 1402

جزئیات نو از رفتار زشت عیسی آل کثیر با یک هوادار پرسپولیس

عیسی آل کثیر که اخیرا به سپاهان رفته و هواداران ارتش سرخ را عصبانی کرده در دربی صدم پیروز شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. عیسی بعد از اتمام بازی به سمت هواداران پرسپولیس رفت و پیراهنش را به میان جمعیت پرتاب کرد.

25 تیر 1402

380 پله تا شلماش !

خبرنگاران: اگر عاشق آبشار هستید ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم.با ما باشید تا در وصف خوبی های آبشار شلماش برایتان بگوییم .

14 تیر 1402

یادداشت ، میراث ناملموس، روح پنهان این شهر است

تهران به عنوان مرکز ایران، از میراث ناملموس فراوانی برخوردار است. میراث ناملموس، به مجموعه ای از فرهنگ ها، آداب و رسوم، سنت ها و مقوله هایی اشاره دارد که با چشم قابل رویت نیست، اما به صورت ناخودآگاه در زندگی و ارتباطات فردی و اجتماعی افراد اثرگذار است.

13 تیر 1402

اپلیکیشن مخصوص گربه های خوش شانس ژاپن

گربه ها در ژاپن خوش شانس هستند و افرادی که این حیوان خانگی محبوب را نگه داری می نمایند، هزینه های زیادی برای مراقبت از آن ها صرف می نمایند. ولی سوال اینجاست که در این کشور پیشرفته چه امکاناتی وجود دارد تا متوجه بی حالی گربه ها شد؟

8 تیر 1402

آیا می خواهید لاغر شوید؟ از خوردن این 5 نوشیدنی لذت ببرید

وقتی در حال کوشش برای کاهش وزن هستید، در خصوص چیزی که می خورید وسواس زیادی دارید، اما احتمالا فراموش می کنید که آنچه می نوشید هم مهم است. نوشابه، قهوه و چای (با شکر یا خامه)، آبمیوه و شیر بخش زیادی از کالری مصرفی روزانه شما را تشکیل می دهند. اما خوشبختانه،...

8 تیر 1402

ادعای عجیب زلاتان پس از اعلام بازنشستگی

هفته پیش بود که اعلام شد میلان قبول نموده ساندرو تونالی را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به نیوکسل واگذار کند. تونالی زمانی که پائولو مالدینی مدیر فنی میلان بود، غیر قابل فروش اعلام شده بود ولی پس از قطع همکاری باشگاه با اسطوره، تونالی تبدیل به اولین...

6 تیر 1402

بلای عجیب که سفر به فضا سر بدن انسان می آورد!

ایسنا نوشت: آنالیز تازه پژوهشگران دانشگاه اتاوا نشان می دهد که سیستم ایمنی بدن فضانوردان در محیط فضا مختل می گردد.

2 تیر 1402

12 قدم برای آرایش کردن به سبک حرفه ای ها

هیچ روش درست یا غلطی برای آرایش کردن وجود ندارد! به گفته لیندسی کاستوک یک آرایشگر حرفه ای و معروف در نیویورک، آرایش کردن در واقع بیان و تعریف هر شخص از خود است. هیچ قانونی نمی تواند تعیین کند که شما باید از چه متدها و چه مدل هایی برای آرایش کردن خوشتان بیاید....

30 خرداد 1402

بیماری کلید در قفل چیست؟

عدم خود کنترلی ادرار، افراد را مبتلا به بیماری کلید در قفل می نماید.

29 خرداد 1402
تعداد: (288)