جف بیزوس سکوت خود را شکست: دونالد ترامپ حق ندارد رسانه ها را دشمن خطاب کند

به گزارش وبلاگ وردپرس، جف بیزوس مدیرعامل آمازون معتقد است دخالت های دونالد ترامپ در مورد فعالیت های رسانه ها نظرات تند وی به جای سازنده بودن،بسیار مخربند.

جف بیزوس سکوت خود را شکست: دونالد ترامپ حق ندارد رسانه ها را دشمن خطاب کند

به گزارش وبلاگ وردپرس به نقل از سی ان بی سی، بیزوس می گوید اگرچه از آنالیز رسانه ها به وسیله دولت شاد است اما دخالت دونالد ترامپ در روند فعالیت های رسانه ها را اساسا نمی پسندد.

این نخستین بار است که بیزوس نسبت به رفتارهای اخیر دونالد ترامپ در مورد فعالیت رسانه ها واکنش نشان می دهد. طی ماه های گذشته جف بیزوس چندین بار از سوی دونالد ترامپ مورد حمله نهاده شد و بخش بزرگی از این حملات به ماجرای مسائل ریشه ای دونالد ترامپ با نشریه واشنگتن پست مرتبط بود.

جف بیزوس مالک و سرمایه گذار فعلی واشنگتن پست است و در نتیجه آماج حملات اخیر ترامپ بود. اکنون جف بیزوس که در پی تاسیس دومین دفتر مرکزی خود تا پیش از سرانجام سال است می گوید دونالد ترامپ اساسا رفتاری نادرست در پیش گرفته بود.

آمازون از مدت ها پیش در پی یافتن برترین مکان برای سرمایه گذاری خود بود و اکنون از بین 20 فینالیست در آمریکای شمالی به گزینه اصلی بسیار نزدیک شده است. این محل کار نو 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد داشت و بیش از 50 هزار شغل نیز ایجاد خواهد نمود.

بیزوس در پاسخ به نقدها مکرر ترامپ از واشنگتن پست و آمازون، این رفتارها را اشتباهی بزرگ برای هر مقام ارشد دولتی دانست و از این رفتارها با نام حمله به رسانه ها و روزنامه نگاران یاد کرد.

وی تاکید نمود: درست است که آنالیز رسانه ها بسیار خوب است و من شاد هستم که مورد آنالیز قرار می گیرم.اما واقعا خطرناک است که رسانه ها را دشمن بدانیم. خطرناک است که رسانه ها رادشمن صدا بزنیم، خطرناک است که بگوییم آنها دشمن مردم هستند. قدرت رسانه ها،مثبت است. ما قصد داریم به وسیله رسانه ها رشد کنیم.

ترامپ،مدتی پیش واشنگتن پست را لابی گر اصلی آمازون توصیف نموده بود. این در حالیست که سردبیر ارشد واشنگتن پست گفته است؛بیزوس هیچ نقشی در پوشش خبری یا انتخاب نوع خبرها ندارد.

منبع: انتخاب

به "جف بیزوس سکوت خود را شکست: دونالد ترامپ حق ندارد رسانه ها را دشمن خطاب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جف بیزوس سکوت خود را شکست: دونالد ترامپ حق ندارد رسانه ها را دشمن خطاب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید