جوان سازی چهره میدان جمهوری اسلامی

به گزارش وبلاگ وردپرس، برای افزایش سبزینگی و روشنایی و بعلاوه زیباسازی چهره منطقه، میدان جمهوری اسلامی نونوار می گردد.

جوان سازی چهره میدان جمهوری اسلامی

به گزارش وبلاگ وردپرس ، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 ، شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر و اشاره به جایگاه و قدمت میدان جمهوری اسلامی در شهر تهران گفت : میدان جمهوری اسلامی به عنوان یکی از میدان های تاریخی مرکز و بخشی از تاریخ معاصر تهران است و با توجه به قدمت تاریخی، موقعیت ملی و بافت مذهبی این میدان و ضرورت بهسازی آن، پروژه طراحی میدان جمهوری اسلامی در دستورکار قرار گرفته است.

مهدی اخ الصنایع به انجام مطالعات از سوی مشاوران و همکاری شهرداری منطقه و سازمان زیباسازی برای بازسازی میدان جمهوری اشاره نمود و ادامه داد : در ماه های گذشته مطالعاتی از سوی مشاور طرح و با نظارت و همکاری سازمان زیباسازی برای طراحی ساماندهی و ارتقای کیفی میدان جمهوری اسلامی در حال اجرا است که پس از تائید نهایی از سوی شهرداری منطقه و سازمان زیباسازی، اقدامات لازم انجام می گردد.

او اجرای این اقدامات را روان سازی ترافیکی عنوان نمود و اضافه نمود : این اقدامات با هدف روان سازی، آرام سازی و ایمن سازی ترددها و عبور و مرور وسایل نقلیه، بهسازی کانون مرکزی میدان جمهوری اسلامی و ساماندهی المان های شهری در محیط پیرامونی آن است.

شهردار منطقه 10 هویت بخشی به سیمای شهری را از دیگر اهداف اجرای طرح ساماندهی میدان جمهوری خواند و گفت: برای فضاسازی، افزایش هماهنگی و بهسازی نمای بصری میدان جمهوری اسلامی، اقداماتی در راستای آماده سازی محیطی و هویت بخشی در سیمای شهری در حوزه های فضای سبز و نورپردازی اجرا شده است. بعلاوه بهسازی و نگهداشت میدان جمهوری اسلامی تا زمان اجرای طرح اصلی بازسازی این میدان، به صورت مستمر انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جوان سازی چهره میدان جمهوری اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان سازی چهره میدان جمهوری اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید