رونمایی از خودروی مفهومی نو مرسدس بنز

به گزارش وبلاگ وردپرس، مرسدس بنز کانسپت جدیدی را در نمایشگاه خودروی IAA Mobility سال جاری در مونیخ آلمان رونمایی خواهد نمود. این کانسپت پیش نمایش منظره شرکت برای بخش ورودی لوکس (Entry Luxury) آن است.

رونمایی از خودروی مفهومی نو مرسدس بنز

به گزارش موتور 1، سال گذشته، این خودروساز خاطرنشان کرد که سبد محصولات خود را در سه دسته بازنگری خواهد نمود و ما ، نگاهی به خط فراوری آینده سدان شیکی که کانسپت آن ارائه شده خواهیم داشت. این کانسپت بسیار شبیه به نمای خودروی مرسدس در سال 2022 به نظر می رسد، اما تصویر نو از جنبه های خاصی کمی آشکارتر است. این کانسپت براق، دارای صندوق عقب کوتاه است و درخشش نور سفید در سراسر خطوط بدنه آن دیده می گردد.

واضح تر کردن تصویر در فتوشاپ جزئیات بیشتر و کوشش های شرکت برای پنهان کردن سایر قسمت های بدنه را نشان می دهد. احتمالا باید منتظر تیزر دیگری یا رونمایی کامل باشیم تا نمای جلو و عقب آن را ببینیم.

آنچه ما می توانیم ببینیم شامل آینه بغلی است که به ستون A متصل شده است. بعلاوه به نظر می رسد که نورهای سفید نشان دهنده یک خط ظاهری برجسته است که از دو طرف خودرو به سمت ستون B امتداد دارد. دستگیره های در قابل مشاهده است، اما به نظر نمی رسد خودرو خیلی از سبک ظاهری فعلی برند فاصله بگیرد.

مرسدس در اطلاعیه ایی که درباره مدل نو خودروی خود صادر کرد، جزئیات نوی در خصوص این کانسپت ارائه نکرد. با این حال، مدل فراوریی ورودی لوکس (Entry Luxury) قرار است روی پلت فرم MMA سوار گردد و می تواند در سال 2024 معرفی گردد، بنابراین تماشا مدل واقعی این کانسپت در اواخر امسال دور از فکر نخواهد بود. در حالی که برقی سازی کامل جزو برنامه های آینده کمپانی مرسدس بنز است، معماری نو MMA می تواند موتورهای احتراق داخلی را در خود جای دهد، حتی اگر مرسدس آن را برای پیشرانه های برقی طراحی و بهینه سازی نموده باشد.

مرسدس بعلاوه در نمایشگاه امسال کوشش های خود در زمینه فراوری خودروهای برقی را به صورت پر رنگی مطرح خواهد نمود. این اولین باری خواهد بود که این شرکت کل مدل های برقی فعلی خود را در یک مکان در هر برندی در اختیار دارد. این نمایشگاه بعلاوه میزبان اولین نمایش جهانی E-Class All-Terrain (کلاس برقی) نو خواهد بود

مرسدس بنز بعلاوه مدل ها و کانسپت های برقی و برقی شده آینده خود از جمله Vision EQXX و Vision One-Eleven را به نمایش خواهد گذاشت. شرکت نمایندگان می توانند این مجموعه ها را تجربه نمایند و این شرکت قرار است ناوگانی متشکل از 30 مدل برقی و برقی شده خود را برای سواری در اختیار بازدید نمایندگان از این نمایشگاه قرار دهد.

IAA Mobility از 5 سپتامبر شروع می گردد و تا 10 سپتامبر ادامه خواهد داشت. نمایشگاه هنوز فاصله زیادی دارد، اما می دانیم که پورشه یک مفهوم الکتریکی را به نمایش می گذارد در حالی که فولکس واگن اسپرت ID.7 GTX خود را با سیستم چهار چرخ متحرک و قدرت بیشتر معرفی می نماید. اپل تنها برند Stellantis خواهد بود که در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

تا زمان برگزاری نمایشگاه هنوز زمان زیادی به جای مانده، نمایشگاه IAA Mobility از 5 سپتامبر شروع می گردد و تا 10 سپتامبر ادامه خواهد داشت. اما می دانیم که پورشه یک مفهوم (کانسپت) برقی را به نمایش می گذارد در حالی که فولکس واگن اسپرت ID.7 GTX خود را با سیستم چهار چرخ متحرک و قدرت بیشتر معرفی می نماید. اوپل تنها برند Stellantis خواهد بود که در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "رونمایی از خودروی مفهومی نو مرسدس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خودروی مفهومی نو مرسدس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید