خودرو

شاهکار نو ژاپنی، ربات غول پیکر شبیه به یک شخصیت کارتونی، عکس

فارس نوشت: استارت آپ Tsubame Industries مستقر در توکیو، یک ربات چهار چرخ با ارتفاع 4.5 متر ساخته است که شبیه موبایل سوت گاندام انیمیشن بسیار محبوب ژاپنی است و علاقه مندان می توانند با 3 میلیون دلار آن را بخرند.

10 مهر 1402

گروه موزه های دفینه 23 و 25 شهریور تعطیل هستند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر گشته، گروه موزه های دفینه 23 و 25 شهریور تعطیل هستند.

22 شهریور 1402

اپل مبدل USB، C به لایتنینگ را با قیمت 29 دلار می فروشد

اپل بعد از تجهیز گوشی های سری آیفون 15 و 15 پرو به پورت USB-C تصمیم گرفته مبدل USB-C به لایتنینگ را به صورت مجزا و با قیمت 29 دلار راهی بازار کند.

22 شهریور 1402

روستا و آبشار سنگان، طبیعتی زیبا در شمال تهران

تهران پرجمعیت ترین شهر و مرکز ایران است و یکی از مهم ترین مراکز گردشگری ایران به شمار میرود. این شهر دارای مجموعه ای از جاذبه های گردشگری است که شامل کاخ ها، موزه ها و باغ ها و بوستان هایش می گردد. اما استان تهران جاذبه های طبیعی و ییلاق های خوش آب و هوای...

19 شهریور 1402

لوکس ترین سدان سوئدی در ایران پلاک ملی شد، خروج از گمرک پس از 5 سال خاک خوردن، عکس

ولوو S90 با تیونینگ هیکو اسپورتیو، یکی از خودروهایی بود که در نمایشگاه خودروی تهران در سال 96 رونمایی شد و لقب لوکس ترین خودروی سوئدی بازار ایران را یدک می کشید.این خودرو رقیب اصلی و مستقیم خودروهایی مثل بی ام و سری 5 و مرسدس بنز E کلاس به شمار میرود.

19 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه 11 شهریور 1402

خبرنگاران- محصولات ایرانخودرو در اولین روز هفته بدون تغییر قیمت پا به بازار گذاشتند و پژو پارس ساده که یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های این کارخانه است، مثل پنجشنبه هفته قبل 465 میلیون تومان فروخته می گردد.

11 شهریور 1402

پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بخوانند

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت نام نمایند.

28 مرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه 23 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت دنا پلاس اتوماتیک در بازار آزاد 830 میلیون تومان است. گران ترین خودرو داخلی به شمار میرود و مثل سایر محصولات ایرانخودرو امروز دوشنبه 23 مرداد با همان قیمت دیروز در بازار خریدوفروش می گردد.

23 مرداد 1402

عجیب ترین پل های دنیا

پل ها گذرگاه های زیبایی هستند که روی دره ها، رودخانه ها و حتی اقیانوس ها ساخته می شوند تا عبور و مرور را آسان نموده و راه را کوتاه تر نمایند اما این پل ها امروزه یکی از عوامل زیباسازی شهرهای ساحلی و کوهستانی هم به حساب می آیند.

20 مرداد 1402

تویوتا لندکروزر 2024 رسماً معرفی گردید ، تصاویر و مشخصات فنی

تویوتا لندکروزر 2024 با موتور چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی رسماً برای مارکت آمریکا رونمایی شد. لندکروزر آخرین باری که در بازار آمریکا حضور داشت، یک SUV لوکس با برچسب قیمت هشتاد و هفت هزار دلار بود. حال TOYOTA خاطرنشان کرد که میخواهد Land Cruiser تازه را با قیمت...

11 مرداد 1402

من 3فضاپیما را از سقف خانه ام در اردبیل دیده ام، چرا فرازمینی ها فقط از آمریکا سر در می آورند؟

نظرسنجی خبرنگاران با عنوان شما نظر دهید/ آدم فضایی ها و کنگره آمریکا ، دروغ یا واقعیت؟ با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

11 مرداد 1402

توهم یا واقعیت؛ ابرها حرکت می نمایند؟

آیا واقعاً بخارهای آب و ذرات یخ که ابرها را تشکیل می دهند در آسمان شناور هستند؟ به آسمان نگاه کنید و ابرها ممکن است مانند دره ها و قله ها در هوا به نظر برسند. اما چرا آنها طوری به نظر می رسند که انگار در هوا معلق هستند و آیا واقعاً شناور هستند؟ و اگر چنین...

9 مرداد 1402

رونمایی از خودروی مفهومی نو مرسدس بنز

مرسدس بنز کانسپت جدیدی را در نمایشگاه خودروی IAA Mobility سال جاری در مونیخ آلمان رونمایی خواهد نمود. این کانسپت پیش نمایش منظره شرکت برای بخش ورودی لوکس (Entry Luxury) آن است.

5 مرداد 1402

خودرو نصف قیمت شد!

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: سیاست های افزایش فراوری و شفاف سازی عرضه به وسیله سامانه یکپارچه، موجب شده، قیمت خودرو در بازار کاهش 35 تا 45 درصدی داشته باشد.

4 مرداد 1402

محله ببک استانبول کجاست؟ آشنایی و معرفی کامل

ببک استانبول محله ای آرام است که در آن از شلوغی و هیاهوی مرکز شهر خبری نیست! ببک با داشتن منظره ها خارق العاده بهBoğazın Gözbebeği یا اگر استعاری تر بگوییم سیب بسفر معروف شده است. این محله میزبان لوکسترین رستوران های و کافه های شهر استانبول نیز می باشد. در ادامه...

3 مرداد 1402

تصاویر ، نفوذ موجودات فرازمینی در مزارع گندم

شب دوازدهم آگوست سال 1972 میلادی، برایس باند و آرتور شاتل وود در ناحیه وارمینستر از منطقه ویلتشایر در جنوب انگلستان، متوجه صداهایی شدند که از مزرعه گندم می آمد.

30 تیر 1402

ساخت 500 واحد مسکونی برای نخبگان و فرهیختگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سازمان نوسازی شهر تهران، شهرداری منطقه 22 و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای مشترک متعهد شدند در زمینه ساخت مسکن نخبگان همکاری نمایند.

14 تیر 1402

قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه هفت تیر 1402

خبرنگاران- ساینا دنده ای و تیبا جزو ارزان ترین سواری های صفرکیلومتر بازار هستند. هر دو مدل به شکل میانگین حدود 340 میلیون تومان فروخته می شوند و در همین بازه قیمت می توانیم به تیبا 2 یا همان تیبا هاچ بک اشاره کنیم که قیمت آن به 345 میلیون تومان رسیده است.

7 تیر 1402

نکته مهمی که گل محمدی مخفی کرد ، تکلیف ستاره های مهم پرسپولیس معین شد

سرمربی پرسپولیس برای اولین بار بعد از شهرآورد، رودرروی خبرنگاران ایستاد و با آنها صحبت کرد.

4 تیر 1402

روستای چند هزار ساله بیابانک در سمنان

بیابانک روستایی تاریخی و احتمالا با قدمتی چند هزار ساله و از روستاهای بخش مرکزی شهرستان سرخه در استان سمنان است. این روستا محل گردشگری است و امامزاده و مساجد و آب انبار باسازی شده آن از جمله آثار باستانی این منطقه است.

30 خرداد 1402
تعداد: (141)