رونمایی از سری مانیتورهای اودیسه سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام 2022

به گزارش وبلاگ وردپرس، بهترین تجربه از تفریح

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز نوترین سری مانیتورهای گیمینگ خود را در نمایشگاه گیمزکام 2022 به نمایش گذاشت که مدل های اودیسه Ark، G70B و G65B هم در میان آنها واقع شده است. مدل اودیسه Ark اولین مانیتور 55 اینچی خمیده جهان با شعاع 1000R، نرخ بروزرسانی 165 هرتز، زمان واکنش 1 میلی ثانیه (GtG) و البته حالت کاملا نو Cockpit است.

رونمایی از سری مانیتورهای اودیسه سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام 2022

هیوسانگ ها، مدیر بخش نمایشگرهای ساموسنگ می گوید: گیمزکام به عنوان بزرگترین رخداد بازی دنیا، فرصتی است تا سامسونگ بتواند نوترین نوآوری های خود در این حوزه را معرفی کند که می توانند آینده ای فوق العاده را برای دوستداران بازی در سراسر دنیا فراهم کند. مدل شگفت انگیز Ark و نسخه های هوشمند G70B و G65B نشان دهنده تخصص ما در این حوزه بوده و دنیایی از فرصت های نو را در حوزه مانیتورهای بازی ایجاد می نماید.

اودیسه Ark: برترین صفحه نمایش حوزه تفریح با برترین عملکرد

مانیتور اودیسه Ark با کیفیت تصویر بی نظیر و صدای فراگیر سینمایی، توانسته است فرصت هایی نوین را در دنیای بازی ایجاد کند. اولین مانیتور 55 اینچی دنیا با قوس 1000R تصویر کاملی را پیش چشم کاربر قرار می دهد که او را در خود فرا می گیرد. حالت کابین خلبان یا Cockpit که از قابلیت های نو این مانیتور است هم با فراهم کردن امکان تنظیم ارتفاع پایه (HAS) و چرخش در همه محورها، این فراگیری را تقویت می نماید. فناوری ماتریس کوانتوم که با استفاده از ال ای دی های Quantum Mini پیاده سازی شده امکان کنترل بسیار دقیق مجموعه ال ای دی ها را به وسیله پردازش 14 بیتی در 16384 سطح فراهم نموده که در کنار نرخ کنتراست استاتیک میلیون به یک، تمامی جزییات تصویر را برای کاربر قابل مشاهده می نماید.

سامسونگ با استفاده از فناوری های نمایشگر مات و صدای Dome، مانیتور اودیسه Ark را به برترین مانیتور حوزه بازی تبدیل نموده است. با توجه به وجود دو حفاظ ضد انعکاس و ضد پرش نور، کاربر می تواند بدون هیچ اختلالی روی آن بازی و کار نموده یا فیلم دیدن نموده و از صدای سینمایی خروجی از چهار بلندگو در چهار گوشه در کنار دو ووفر مرکزی لذت ببرد، این بلندگوها در مجموع یک کانال 60 واتی 2.2.2 ایجاد می نمایند.

مانیتور اودیسه Ark دارای همه قابلیت های لازم برای ایجاد برترین تجربه بازی، تفریح و سبک زندگی برای کاربر است. قابلیت Smart Hub این مانیتور هم تمامی دستگاه ها و قابلیت های ضروری را به وسیله اینترنت اشیا به یکدیگر متصل می نماید تا کاربر بتواند تنظیماتی مانند دمای اتاق یا رطوبت را هم به وسیله همین نمایشگر و اپلیکیشن SmartThings سامسونگ تغییر دهد. با متصل کردن این مانیتور به اینترنت شما می توانید تجربه یک تلویزیون هوشمند را داشته و در کنار دسترسی به اپلیکیشن های محبوب استریم فیلم، از انواع محتواهای رایگان زنده، بدون احتیاج به دانلود یا الزام به ثبت نام، به وسیله قابلیت Samsung TV Plus دسترسی داشته باشید.

مانیتور اودیسه Ark در کنار نرخ بروزرسانی 165 هرتزی و زمان واکنش 1 میلی ثانیه ای و قابلیت AMD FreeSync Premium Pro، دارای امکان اتصال به هاب بازی سامسونگ (Samsung Gaming Hub) است که در آنجا می توانید انواع بازی ها را مشاهده و بدون احتیاج به دانلود یا ذخیره سازی، آنها را بازی کنید.

این مانیتور بعلاوه مجهز به Ark Dial، یک کنترل از راه دور با باتری خورشیدی است که با استفاده از آن تنظیمات صفحه نمایش به راحتی قابل تغییر خواهد بود و شما می توانید بین حالت های Flex Move Screen، Multi View، Quick Setting و Game Bar جابجا شوید. این کنترل از راه دور علاوه بر داشتن باتری خورشیدی، امکان شارژ با کابل Type-C را هم دارد.

مانیتورهای G70B و G65B: خدمات هوشمند و بدنه ای باریک

هر دوی مانیتورهای G70B و G65B برای اولین بار در نمایشگاه گیمزکام 2022 رونمایی شدند. این مانیتورها اولین مدل های سری اودیسه هستند که هردو قابلیت Smart Platform و Gaming Hub سامسونگ را در خود دارند.

هر دو مدل G70B و G65B دارای عملنمودهای هوشمند از جمله گزینه ایجاد دفتر کار خانگی با استفاده از یک کامپیوتر هستند. این مانیتورها به راحتی به دیگر دستگاه ها و خدمات اینترنت اشیا متصل شده و امکان کنترل کل محیط کارتان را از روی تنها یک نمایشگر به شما می دهد. با استفاده از دکس سامسونگ، کاربر می تواند بدون احتیاج به کابل و به شکل وایرلس به یک کامپیوتر ویندوز یا مک وصل شده و یا با استفاده از Apple AirPlay 2 و خدمات ابری مایکروسافت 365 صفحه گوشی خود را روی مانیتور ببیند. کاربران بعلاوه می توانند نوترین برنامه های نتفلیکس، آمازون پرایم و دیگر شبکه های برتر را روی مانیتور خود دیدن نمایند.

علاوه بر قابلیت اینترنت اشیا که روی مدل اودیسه Ark هم قابل دسترس است، مدل های G70B و G65B هم مجهز به میکروفون Far Field Voice یا صدای دور هستند که به کاربر امکان می دهد تا با استفاده از دستیارهای صوتی مانند بیکسبی یا آمازون الکسا و از راه دور، مانیتورش را کنترل کند. قابلیت همواره فعال کنترل صوتی یا Always On Voice هم به کاربر امکان می دهد حتی در زمانی که مانیتور خاموش است هم از بیکسبی استفاده نموده و همزمان خود مکالمه و اطلاعات مربوطه را روی صفحه نمایش مشاهده کند.

مدل G70B در دو میزان 28 و 32 اینچی عرضه شده و نرخ بروزرسانی 144 هرتزی را با زمان واکنش یک میلی ثانیه در خود جای داده است. این توانایی ها در کنار رزولوشن UHD و پنل IPS تخت که توانمندی NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Premium Pro هم به آن اضافه شده، تجربه ای فوق العاده روان از بازی را در اختیار شما قرار می دهد.

مدل G65B هم در میزان های 27 و 32 اینچ عرضه شده و با نرخ بروزرسانی 240 هرتزی و زمان واکنش یک میلی ثانیه ای، دارای رزولوشن QHD و خمیدگی 1000R است که قابلیت FreeSync Premium Pro در آن تجربه ای بدون نقص از بازی را در اختیار شما قرار می دهد.

هاب بازی یا Gaming Hub سامسونگ که روی هردو مانیتور G70B و G65B در دسترس است، امکان دسترسی سریع به برترین خدمات استریم را از برندهای همکار سامسونگ از جمله Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و Amazon Luna (تنها برای آمریکا) فراهم می نماید. با استفاده از فناوری استریم بازی پیشرفته سامسونگ، کاربر می تواند تجربه ای بسیار روان از بازی را داشته باشد. در کنار هاب بازی سامسونگ، در این دو مدل شما می توانید به Game Bar هم دسترسی داشته باشید که یک ابزار قدرتمند برای مشاهده سریع و آسان تنظیمات بازی و تغییر زمان واکنش یا نرخ بروزرسانی صفحه نمایش و بعلاوه رفتن به حالت Game Picture بدون احتیاج به خروج از بازی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مانیتورهای سامسونگ می توانید به https://displaysolutions.samsung.com/gaming-monitor/odyssey-ark مراجعه نموده و بعلاوه روی کانال توئیچ سامسونگ به آدرس https://www.twitch.tv/samsungodyssey دنیای آینده بازی با اودیسه سامسونگ را مشاهده کنید.

منبع: فوت و فن

به "رونمایی از سری مانیتورهای اودیسه سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سری مانیتورهای اودیسه سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید