همایشها و نمایشگاه ها

لوکس ترین سدان سوئدی در ایران پلاک ملی شد، خروج از گمرک پس از 5 سال خاک خوردن، عکس

ولوو S90 با تیونینگ هیکو اسپورتیو، یکی از خودروهایی بود که در نمایشگاه خودروی تهران در سال 96 رونمایی شد و لقب لوکس ترین خودروی سوئدی بازار ایران را یدک می کشید.این خودرو رقیب اصلی و مستقیم خودروهایی مثل بی ام و سری 5 و مرسدس بنز E کلاس به شمار میرود.

19 شهریور 1402

رونمایی از خودروی مفهومی نو مرسدس بنز

مرسدس بنز کانسپت جدیدی را در نمایشگاه خودروی IAA Mobility سال جاری در مونیخ آلمان رونمایی خواهد نمود. این کانسپت پیش نمایش منظره شرکت برای بخش ورودی لوکس (Entry Luxury) آن است.

5 مرداد 1402

نخستین حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نمایشگاه الکامپ

به گزارش خبرنگاران ، احسان کاوه، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات از حضور نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) اطلاع داد.

5 تیر 1402

همکاری 28 دستگاه اجرایی برای محرومیت زدایی فناورانه

به گزارش خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی در نشست خبری اولین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا که امروز 21 خردادماه در محل معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار گردید، ضمن اشاره به اینکه 28 دستگاه اجرایی کشور برای پیشرفت آبادانی و عدالت کنار...

23 خرداد 1402

معجزه نوشیدن یک لیوان آب چغندر در روز

مطالعه بر روی 300 بیمار که استنت* نصب نموده بودند نشان داد کسانی که به طور روزانه آب چغندر نوشیده بودند در دو سال پس از آن به مراتب کم تر از چنین مشکلاتی رنج برده بودند. کارشناسان باور دارند نیترات هایی که به طور طبیعی در آب چغندر وجود دارند به باز نگهداشتن...

22 خرداد 1402

مقرون به صرفه ترین اماکن تفریحی در دبی

دبی به لوکس بودن و جاذبه های گران قیمت معروفیت دارد و ممکن است این تصور را ایجاد کند که تفریح در این شهر با قیمت گزافی همراه است. با این حال، در دل دبی جاذبه های ارزان و مجذوب کننده متعددی وجود دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم اماکن تفریحی ارزان دبی را...

20 خرداد 1402

هوش مصنوعی در فروشگاه مایکروسافت جای گرفت

دیجیاتو نوشت: مایکروسافت استور به یاری هوش مصنوعی، خلاصه ای از آنالیز های اجرا شده به وسیله کاربران برای برنامه ها و بازی ها را ارائه خواهد نمود.

3 خرداد 1402

این خواننده مشهور پاپ هم کنسرت برگزار می نماید

هوروش بند از گروه های موسیقی پاپ ایران هم وارد چرخه برگزاری کنسرت ها در تهران و شهرهای دیگر شد.

1 خرداد 1402

نمایشگاه برترین مکان برای عرضه کتاب است، گرانی کاغذ قیمت کتاب را بالا برده است

عبدالحمید حاجیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، با بیان اینکه از سال 77 همیشه در نمایشگاه کتاب شرکت می کنم، اظهار کرد: انتشارات هانی یکی از ناشران مطرح کشور در زمینه آشپزی، خانه داری و هنری است و مخاطبانی از سراسر کشور دارد.

23 اردیبهشت 1402

درج قیمت در آگهی های فروش خودرو ممنوع شد

سازمان حمایت در نامه ای به سایت های اینترنتی معاملات خودرو (خرید و فروش خودرو در بازار آزاد) دستور داد به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودرو ها اعم از صفر و کارکرده، خوددداری گردد؛ ضمن اینکه از سقف قیمت اتحادیه نمایشگاه داران...

20 اردیبهشت 1402

معرفی اولین فرد سیاه پوست مسافر ماه ، عکس

ایسنا نوشت: ویکتور گلاور (Victor Glover) اولین فضانورد سیاه پوست ناسا است که قرار است طی ماموریت آرتمیس 2 به ماه سفر کند.

17 فروردین 1402

مهلت ثبت نام ناشران خارجی و بخش بین الملل تمدید شد

به گزارش خبرنگاران ، ثبت نام ناشران خارجی و متقاضیان حضور در بخش بین الملل سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 11 فروردین ماه 1402 تمدید شد.

9 اسفند 1401

رنج قیمتی رزرو هتل در کیش

کیش یکی از مدرن ترین و البته زیباترین شهرهای ایران است که هر ساله افراد زیادی چه از داخل کشور و چه از خارج به آن سفر می نمایند. در این شهر زیبا می توانید بازی ها و هیجان های مختلف را تجربه کنید، در هتل های لوکس و رویایی اقامت کنید، سوار ماشین های آخرین مدل...

2 اسفند 1401

برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه صنعت چوب با نام وودکس (9 الی 12 بهمن 1401)

با توجه به اینکه در سال های گذشته صنعت چوب اهمیت ویژه ای در حوزه های مختلف مثل: مبلمان، کابینت، و معماری داشته و از این بابت دارای بازار خوبی است، وجود نمایشگاه هایی مانند وودکس فرصت مناسبی است تا علاقمندان و مصرف کنندگان با آخرین تکنولوژی ها و طراحی...

12 بهمن 1401

جاذبه های گردشگری ملبورن و عالمی دیدنی در سرزمین کانگروها

این فهرست مورد علاقه من است که شامل جاذبه های گردشگری ملبورن استرالیا می باشد. این فهرست از تماشای های ملبورن مناسب برای هر فردی است که بودجه متوسطی دارد. این شهر پر از فعالیت هایی است که انجام دادن آن ها به پولی احتیاج ندارد و رایگان است. ملبورن دارای...

10 بهمن 1401

ببینید ، لحظه مهیب آتش سوزی انبار مدارک تحقیقاتی پلیس نیویورک ، مقدار خسارت چقدر است؟

به گفته پلیس و مقامات آتش نشانی، آتش سوزی بزرگ روز سه شنبه در یک مرکز نگهداری اسناد پلیس شهر نیویورک در بروکلین احتمالاً بسیاری از شواهد موجود در آنجا را نابود نموده است.

2 بهمن 1401

دنیای وارونه؛ پنج اثر هنری که اشتباه آویزان شدند

از موندریان گرفته تا روتکو، وقتی نوبت به آویزان کردن یک نقاشی می رسد، ممکن است اشتباهی رخ دهد.

27 دی 1401

محصول جراحی از راه دور همراه اول بر بستر 5G، برگزیده جشنواره نوآوری برتر ایرانی

یوزکیس جراحی از راه دور مبتنی بر تکنولوژی نسل پنج همراه اول، که با ربات بومی جراح شرکت نوآوران رباتیک و پزشکی سینا ارائه شد، محصول برگزیده ششمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی شد.

10 دی 1401

اولین پرواز کاملا خصوصی به ایستگاه فضایی امروز انجام می گردد

ایسنا: چهار مسافر شرکت های فضایی اسپیس ایکس و آکسیوم اسپیس امروز برای اقامتی هشت روزه به ایستگاه فضایی بین المللی سفر می نمایند.

28 آذر 1401

با حرکات چشمتان بازی کنید ، جدیدترین هدست واقعیت مجازی HTC رونمایی شد

هدست نو برند HTC به کاربران این امکان را می دهد که همه چیز را با چشمان خود انتخاب نمایند. درواقع این هدست به طور مخصوص برای گیمرها و بازیکنان حرفه ای طراحی شده است.

28 آذر 1401
تعداد: (66)