رکورد بازید از کاخ سعدآباد شکسته شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در نخستین روز از بهار 1402، میزبان 11 هزار جهانگرد نوروزی بود و رکورد سال گذشته خود را ارتقاء داد.

رکورد بازید از کاخ سعدآباد شکسته شد

به گزارش وبلاگ وردپرس از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در نخستین روز از بهار 1402، تعداد 10 هزار و 899 نفر از موزه های مجموعه سعدآباد بازدید کردند که از این اندازه، 22 بازدیدکننده غیرایرانی بودند.

بدین ترتیب، مجموعه سعدآباد عنوان پربازدیدترین موزه تهران در نخستین روز از بهار را به خود اختصاص داد.

سال گذشته و در نخستین روز سال 1401، 8489 نفر از موزه های سعدآباد بازدید نموده بودند. بنابراین، در نخستین روز بهار سال جاری، مجموعه سعدآباد رکورد بازدیدهای خود را ارتقاء داد و پیش بینی می گردد، این رکوردزنی در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، ساعت کاری مجموعه سعدآباد در ایام نوروز (اول تا داوزدهم فروردین 1402) از 10 تا 21 است و بلیت فروشی تا ساعت 19 انجام می گیرد. البته موزه های اتومبیل، آب، برادران امیدوار و سبز از این قاعده مستثنی هستند و بازدید از آن ها فقط تا ساعت 19 (بلیت فروشی تا ساعت 17) امکان پذیر است.

بعلاوه به اطلاع می رساند اپلیکیشن نشان برای مسیریابی در مجموعه سعدآباد اختصاصی سازی شده است. مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روز 13 فروردین تعطیل است.

منبع: دنیای سفر

به "رکورد بازید از کاخ سعدآباد شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد بازید از کاخ سعدآباد شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید