ساخت پارکینگ طبقاتی در کنار حرم عبدالعظیم حسنی ، این پارکینگ چه اقداماتی دارند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از احداث بزرگ ترین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی هوشمند با ظرفیت بیش از 3000 خودرو در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در محدوده منطقه 20 اطلاع داد.

ساخت پارکینگ طبقاتی در کنار حرم عبدالعظیم حسنی ، این پارکینگ چه اقداماتی دارند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، مهدی شریفیان درباره احداث بزرگ ترین پارکینگ طبقاتی اگفت: در پی تکمیل سیاست های مدیریت شهری تهران مبنی بر ادامه نهضت پارکینگ سازی در کلانشهر تهران و کاهش مسائل ترافیکی محله ها به ویژه نقاط پر تردد شهری، با همکاری شهرداری منطقه 20 تهران، به زودی عملیات احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی هوشمند کشور با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در فضایی به مساحت 26000 متر مربع در ضلع جنوب حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شروع می گردد.

او اضافه نمود: این پارکینگ طبقاتی در 7 طبقه شامل 4 طبقه زیر زمین به صورت پارکینگ و 3 طبقه بالایی با کاربری تجاری و فروشگاهی احداث خواهد شد که می تواند سهم به سزایی در تامین سرانه های حمل و نقلی مرکز داشته باشد.

شریفیان اضافه نمود: هم اکنون مقدمات کار از جمله شناسایی پیمانکار و محاسبات اولیه پروژه صورت گرفته است و به زودی ضمن عقد تفاهم نامه و توافقات لازم کلنگ احداث این ابر پروژه به زمین زده خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساخت پارکینگ طبقاتی در کنار حرم عبدالعظیم حسنی ، این پارکینگ چه اقداماتی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پارکینگ طبقاتی در کنار حرم عبدالعظیم حسنی ، این پارکینگ چه اقداماتی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید