ساعات بازدید از برج آزادی افزایش یافت

به گزارش وبلاگ وردپرس، با توجه به استقبال بازدیدهای مردمی و گردشگران داخلی و خارجی در روزهای به جای مانده تابستان از دهم شهریور تا 14 مهر که همزمان با هفته گردشگری و روز تهران است، زمان بازدید از برج آزادی به ساعت 21 تغییر یافت.

ساعات بازدید از برج آزادی افزایش یافت

پیش از این زمان بازدید از برج آزادی تا ساعت 18 بود. بر این اساس علاقه مندان علاوه بر بازدید طبقات داخلی و بام برج، می توانند از موزه های عکاسی، شهاب سنگ، ایرانشناسی و نمایشگاه های هنری این مجموعه تماشا نمایند.

سومین نمایشگاه نقاشی رویای کودکی من نیز با همکاری گروه هنری ژامک با مدیریت و سرپرستی لیلا زمانی، چهارم تا 18 شهریور همه روزه به جز شنبه از ساعت 9 تا 21 در تالار آیینه برج آزادی برپاست.

این رویداد هنری با حضور 18 تن از استادان هنرهای تجسمی و 55 تن از هنرمندان با 120 تابلوی نقاشی، آثار حجم، مجسمه و عروسک نمایشی برگزار می گردد.

برج آزادی سال 1349 به وسیله حسین امانت ساخته شد و دی 1350 به بهره برداری رسید، معماری برج، تلفیقی از معماری هخامنشی، معماری ساسانی و معماری اسلامی است. این بنا سال 1353 در لیست آثار ملی ثبت شد، برج آزادی به صورت یک یادمان ساخته شده است، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی متشکل از چند بخش در طبقه تحتانی برج واقع شده است و با پنج هزار مترمربع دربرگیرنده برج اصلی نیز هست.

مجموعه فرهنگی هنری موزه و برج آزادی شامل بخش هایی از جمله بزرگترین موزه عکاسی ایران و منطقه، تالار آئینه، کتابخانه و تالارهای فرهنگ، اقوام، آسمان، سالن های دانستنی ها، ایرانشناسی، نگارخانه، موزه شهاب سنگ، سالن های اجتماعات و برگزاری کنسرت موسیقی و نمایش و سالن تمرین تئاتر و موسیقی است.

منبع: گردشبان

به "ساعات بازدید از برج آزادی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعات بازدید از برج آزادی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید