ساعت طرح ترافیک در تهران تغییر نمی کند

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز 16 خرداد هنوز تصمیمی برای تغییر زمان اجرای طرح ترافیک گرفته نشده و طرح ترافیک بدون تغییر همچون گذشته اجرا می گردد.

ساعت طرح ترافیک در تهران تغییر نمی کند

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی شفیعی روز یکشنبه به وبلاگ وردپرس اضافه کرد: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز 16 خرداد امسال و شروع ساعت کاری از ساعت 6 صبح تا 13 عصر تا به امروز تصمیمی بر تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران اخذ نشده است.

وی تاکید نمود: مشخص ساعت طرح ترافیک با شورای عالی ترافیک است و در صورت تصمیم بر تغییر ساعت طرح با توجه به تغییر ساعت کار ادارات این موضوع در شورای ترافیک مطرح و تصویب خواهد شد.

به طور معمول 2 طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می گردد و شرط ورود به این محدوده ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه تهران من و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان های شریعتی و 17 شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می گردد.

اکنون ساعت شروع طرح از ساعت 6:30 صبح شروع و تا ساعت 18 عصر ادامه دارد.

منبع: فرارو

به "ساعت طرح ترافیک در تهران تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت طرح ترافیک در تهران تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید