سریع ترین گوشی از نظر دانلود را بشناسید

به گزارش وبلاگ وردپرس، گلکسی زد فولد 4 با پشت سر گذاشتن آیفون 14 پرومکس در صدر رده بندی سریع ترین گوشی های هوشمند از نظر دانلود نهاده شد.

سریع ترین گوشی از نظر دانلود را بشناسید

اگر همواره به این فکر هستید که کدام گوشی هوشمند برترین سرعت دانلود را ارائه می دهد، آخرین رتبه بندی ایجاد شده به وسیله Ookla دقیقاً این را به ما می گوید.

در جدیدترین گزارش Ookla، گلکسی Z Fold 4 که جدیدترین پرچمدار تاشو سامسونگ است، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. بعلاوه پیکسل 7 پرو گوگل در پی آن واقع شده است.

شگفت آورترین چیز این است که جایگاه سوم را آیفون 14 پرو مکس اشغال نموده است. این در حالی است که آخرین پرچمدار اپل قبلاً پله اول را به خود اختصاص داده بود. برای درک آنچه رخ داده است، ضروری است به سرعت دانلود ثبت شده به وسیله Ookla برای هر مدل نگاهی بیندازید، که برای Galaxy 7 Fold 4، 147 Mbps، برای Pixel 7 Pro 137 Mbps و برای iPhone 14 Pro Max 134 Mbps است.

زمانی که کار سخت می گردد، گلکسی زد فولد 4 جایگاه اول را در سرعت دانلود به دست آورد، به گونه ای که در عرض چند ماه از 147 مگابایت بر ثانیه به 133 مگابایت بر ثانیه رسید.

در واقع با توزیع آیفون 14 پرو مکس در بین کاربران، به خوبی توانست به منطقه ها کمتر تحت پوشش دسترسی پیدا کند که این مسئله طبیعتاً سرعت میانه دانلود آن را کاهش داد. وباعث شد سامسونگ برنده بزرگ این گزارش باقی بماند. در واقع، این سازنده کره ای با سرعت میانه 79.43 مگابایت بر ثانیه در برابر 72.62 مگابایت بر ثانیه اپل، در کل محدوده خود از رقبای خود بهتر عمل کرد.

منبع: باشگاه وبلاگ وردپرس

منبع: فرادید

به "سریع ترین گوشی از نظر دانلود را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین گوشی از نظر دانلود را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید