سیلاب 4 محور اصلی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از مسدود شدن محور اصلی کنارک-کهیر، محور های روستایی پارک-پیرسهراب و چاهان -زرآباد و بعلاوه محور مرزی ریمدان در جنوب این استان بر اثر بارندگی 28 دیماه اطلاع داد.

سیلاب 4 محور اصلی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد

به گزارش ایسنا، جلال الدین قادری اظهار کرد: بر اثر بارندگی های 28 دیماه 4 محور اصلی، روستایی و مرزی در جنوب استان مسدود شد.

وی با بیان اینکه 50 گشت راهداری در قالب 340 نیروی راهدار و با 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور های جنوب استان در آماده باش کامل هستند، اضافه نمود:پس از بارندگی های اخیر با کوشش نیرو های های راهداری ریزش برداری در محور های جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است.

قادری توضیح داد:هم اکنون به جز 4 محور ذکر شده سایر راه های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه های محلی در محور های جنوب استان گفت:مقدار خسارت اولیه به زیرساخت راه های ارتباطی جنوب استان تا کنون 85 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد:هم استانی های عزیز می توانند به وسیله تماس با سامانه 141 از آخرین شرایط راه های جنوب استان آگاه شوند.

منبع: فرارو

به "سیلاب 4 محور اصلی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب 4 محور اصلی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید