شاهکار تازه بنز، ماشینی که هوای راننده را دارد! ، عکس

به گزارش وبلاگ وردپرس، مرسدس بنز از کابین جدیدترین نسل E کلاس که با کد W124 شناخته می گردد،رونمایی کرد.

شاهکار تازه بنز، ماشینی که هوای راننده را دارد! ، عکس

امیرمسعود عابدینی: سیاست تازه مرسدس بنز که تقریبا از نسل تازه S کلاس آغاز شد،بر این است که اول کابین خودرو و بعد با فاصله ای،نمای بیرونی و در نهایت کل خودرو رونمایی گردد.

پر شدن کابین از چند نمایشگر به تازهترین نسل E کلاس هم رسیده و در این خودرو با هایپراسکرین مرسدس بنز که قبل تر در خودروهای برقی این شرکت مثل EQS و EQE دیده بودیم،روبرو هستیم.

انگار مرسدس بنز در طراحی کابین E کلاس تازه قصد نداشته که شلوغ کاری کند و به سادگی اکتفا نموده است.

دریچه های تهویه هوا به جای اینکه به شکل دایره ای و توربینی باشند،تبدیل به شکل خطی و کشیده و فراگیر شده اند؛به طوری که دریچه مرکزی با دریچه قسمت شاگرد همسو است.

ابتکار تازه مرسدس بنز در این کابین،استفاده از دوربین سلفی می باشد. این دوربین فقط در زمانی که خودرو توقف نموده است،قابل استفاده می باشد. عکس گرفتن و فیلمبرداری از امکانات این دوربین است.

طبق معمول مرسدس بنز در طراحی نورپردازی های داخلی،به برترین شکل ممکن عمل نموده است. سیستم نورپردازی فعال که براساس ریتم آهنگ کار می نماید،در این خودرو حضور دارد.

نمایشگر سوم از فناوری کنترل دوگانه نور استفاده می نماید.این فناوری به این شکل است که چشم راننده را کنترل می نماید و اگر حس کند که راننده به نمایشگر سوم نگاه می نماید و ممکن است حواسش پرت گردد،نور آن را به صورت اتوماتیک کم می نماید!

سیستم صوتی برمستر با 17 اسپیکر در این خودرو حضور دارد.

اینکه مرسدس بنز بدون هیچ نگرانی اقدام به استفاده از نمایشگرهای بزرگ در بیشتر خودروهای خود می نماید،نشانگر این است که خلاقیت و ابتکاری پشت این کار است و بنز قصد ندارد که طراحی داخلی خودرو،زود و راحت از چشم بیفتد.

احتمالا رونمایی کامل و رسمی E کلاس تازه در بهار آینده صورت گیرد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاهکار تازه بنز، ماشینی که هوای راننده را دارد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار تازه بنز، ماشینی که هوای راننده را دارد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید