پنجره یو پی وی سی آبایان؛ ترکیبی از زیبایی، استحکام و عایق بندی

به گزارش وبلاگ وردپرس، پنجره های یو پی وی سی (UPVC) از جدیدترین و پرطرفدارترین نوع پنجره های دوجداره هستند که در سال های اخیر به عنوان یک گزینه ایده آل برای ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته اند.

پنجره یو پی وی سی آبایان؛ ترکیبی از زیبایی، استحکام و عایق بندی

پنجره های یو پی وی سی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را از سایر پنجره ها متمایز می نماید. در این مطلب قصد داریم به بعضی از ویژگی های محصولات آبایان بپردازیم.

پنجره یو پی وی سی چیست؟

پنجره یو پی وی سی یک نوع پنجره است که از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته می گردد. این ماده یک نوع پلاستیک است که از ترکیب نفت خام و نمک طعام به دست می آید. پی وی سی به صورت پودر فراوری شده و با افزودن پایدارنماینده ها و پرنماینده ها به فرمولاسیون مورد نظر رسیده و سپس با حرارت دادن و تزریق در قالب، به شکل پروفیل درمی آید.

پنجره های یو پی وی سی دارای سختی و مقاومت بالایی هستند که باعث می گردد در برابر ضربه، فشار، آتش، رطوبت، زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم باشند. این پنجره ها بعلاوه دارای عایق بندی حرارتی و صوتی بالایی هستند که باعث صرفه جویی در انرژی و افزایش راحتی در محیط مسکونی می شوند. پنجره های یو پی وی سی نسبت به نور و گرما حساس نبوده و ثبات رنگ دارند و بعلاوه از تنوع طرح، رنگ و ابعاد مختلفی برخوردار هستند که باعث می گردد با هر نوع سبک معماری و دکوراسیون سازگاری کامل داشته باشند.

آبایان گروه فراورینماینده پنجره های UPVC است که با رعایت کیفیت در فراوری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مصرف نماینده، به عنوان یکی از برترین و باکیفیت ترین فراورینمایندگان این صنعت در ایران شناخته می شوند.

اهمیت استحکام پنجره یو پی وی سی

پنجره ها یکی از مهم ترین عناصر هر ساختمانی هستند که نقش بسزایی در زیبایی، امنیت و راحتی محیط دارند. پنجره های مستحکم می توانند در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند آتش سوزی، تصادف، زلزله و طوفان، خطرات و خسارات را به حداقل برسانند و جان و مال ساکنان را حفظ نمایند. بعلاوه، پنجره های مستحکم، با دوام تر هستند و احتیاج به تعمیرات کمتری دارند.

چرا باید از پنجره یو پی وی سی آبایان بهره ببرید؟

پنجره یو پی وی سی آبایان یکی از برترین انواع پنجره ها با استحکام بالا است که با تکنولوژی روز جهان فراوری شده است. این پنجره ها علاوه بر استحکام در برابر آتش، فشار و سایش، دارای مزایای دیگری هم هستند که آن ها را به گزینه مناسب برای ساختمان های مسکونی و تجاری تبدیل نموده است. این مزایا شامل عایق بودن در برابر حرارت، صدا و رطوبت، زیبایی و تنوع و بازده مالی بالا هستند. پس اگر شما هم در پی پنجره ای با کیفیت و قابل اعتماد هستید، پنجره UPVC آبایان را امتحان کنید.

استحکام بالا

پنجره های یو پی وی سی آبایان علاوه بر استحکام مکانیکی بالا، در برابر فشار نیز مقاوم هستند. آن ها در برابر فشار به خوبی فرم خود را حفظ نموده، تغییر شکل نمی دهند و زنگ نمی زنند. این ویژگی باعث می گردد که در صورت بروز حادثه و ضربه به پنجره، آسیب کمتری به شیشه دو جداره آن وارد گردد.

پنجره های آبایان در برابر سایش نیز مقاوم هستند. این پنجره ها با توجه به جنس پلاستیکی خود، دچار خط و خش نمی شوند و رنگ آن ها هم با گذشت زمان تغییر نمی نماید.

غیر قابل اشتعال

پنجره های یو پی وی سی آبایان به علت ساختار مواد اولیه ای (غلظت کلر بالا و ترکیبات ضد اشتعال)، از مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش برخوردار هستند. این ویژگی باعث می گردد که در صورت وقوع حادثه آتش سوزی، خطرات و خسارات کمتری به ساختمان و ساکنان آن وارد گردد.

عایق حرارت، صدا و رطوبت

پنجره های آبایان با داشتن دو لایه جداساز، عایق حرارت هستند. این پنجره ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در فصول گرم و سرد شده و در نتیجه آن کاهش در هزینه گاز، برق و سوخت را به همراه دارند و با حفظ دمای مناسب درون محیط، فضای راحت و خوشایندی را برای ساکنان ایجاد می نمایند.

پنجره های آبایان بعلاوه عایق صدا نیز هستند و با جلوگیری از ورود صدای خارج به درون محیط، فضای آرام و دلنشینی را برای ساکنان فراهم می نمایند. این پنجره ها به خصوص برای کسانی که در منطقه ها شلوغ و پرسروصدا زندگی می نمایند، مناسب هستند.

ناگفته نماند که پنجره های آبایان عایق رطوبت هم هستند و با جلوگیری از نفوذ آب و بخار به درون محیط، باعث جلوگیری از تشکیل قارچ، کپک و بوی بد می شوند.

زیبایی و تنوع

پنجره های یو پی وی سی آبایان دارای طرح ها، رنگ ها و ابعاد متنوعی هستند که می توانند با هر نوع سبک معماری و دکوراسیون سازگار باشند. این پنجره ها به راحتی شستشو می شوند و احتیاج به رنگ آمیزی مجدد ندارند. پنجره های آبایان بعلاوه دارای قابلیت باز شدن به صورت تک جداره، دو جداره، کشویی، تلسکوپی، چرخشی، تیلت و تورن (چرخشی-بالابر) هستند که امکان دسترسی آسان به فضای خارج را فراهم می نمایند.

بازده مالی

پنجره های یو پی وی سی آبایان قیمت مناسب و بازده مالی بالایی دارند. این پنجره ها دارای عمر طولانی (بیش از 50 سال) هستند و احتیاج به تعمیرات کمی دارند. این پنجره ها بعلاوه باعث افزایش ارزش ساختمان می شوند و در صورت فروش یا اجاره آن، بازگشت سرمایه سریع تری را به همراه خواهند داشت.

نتیجه گیری

پس از مطالعه این مطلب معین شد که پنجره های یو پی وی سی آبایان دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را به گزینه ای مناسب تبدیل نموده است. استحکام بالا، عایق بودن در برابر حرارت، صدا و رطوبت، زیبایی و تنوع و بازده مالی بالا از جمله این ویژگی ها هستند که باعث تقاضای بالای این محصولات شده اند. اگر شما هم در پی پنجره های یو پی وی سی با کیفیت و قابل اعتماد هستید، می توانید با مشاوران آبایان تماس بگیرید و از خدمات و محصولات ما بهره مند شوید.

منبع: همشهری آنلاین

به "پنجره یو پی وی سی آبایان؛ ترکیبی از زیبایی، استحکام و عایق بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره یو پی وی سی آبایان؛ ترکیبی از زیبایی، استحکام و عایق بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید