علاقه گواردیولا به ستاره بارسا؛ مدیر برنامه گریژمان به انگلیس رفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، رسانه های نزدیک به باشگاه منچسترسیتی از علاقه پپ گواردیولا به ستاره بارسلونا پرده برداشتند.

علاقه گواردیولا به ستاره بارسا؛ مدیر برنامه گریژمان به انگلیس رفت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، امروز موندو دپورتیوو خاطرنشان کرد که بمب جابجایی لالیگا بین باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید رخ خواهد داد. جایی که قرار است آنتوان گریژمان به مادرید بازگردد و سائول شاگرد کومان گردد.

در بین این اخبار، البته رسانه های انگلیسی هم بیکار نماندند و از علاقه پپ گواردیولا به ستاره بارسلونا نوشتند. رسانه نزدیک به باشگاه منچسترسیتی نوشت که گواردیولا برای انتقال گریژمان به منچستر با این بازیکن تماس برقرار نموده و تلفنی با او شخصاً صحبت نموده است.

سایت Citychief نوشت که مدیر برنامه گریژمان امروز به انگلیس سفر کرد تا با سران باشگاه سیتی بر سر انتقال گریژمان از بارسلونا به منچستر مذاکره کند.

این اقدام گواردیولا در جهت تمدید مسی با بارسلونا خواهد بود زیرا که باشگاه آبی اناری در تمدید فوق ستاره خود به مشکل اقتصادی برخورده و باید هر چه سریع تر گریژمان را به فروش رساند.

باید دید حالا آینده گریژمان در کجا رقم خواهد خورد. بعضی رسانه ها نوشتند که سائول هم در راه رسیدن به لیگ برتر انگلیس است و باشگاه لیورپول می خواهد از این فرصت استفاده کند و هافبک اسپانیایی را به آنفیلد آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علاقه گواردیولا به ستاره بارسا؛ مدیر برنامه گریژمان به انگلیس رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه گواردیولا به ستاره بارسا؛ مدیر برنامه گریژمان به انگلیس رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید