مراکز خرید بارسلونا؛ از دیگنال مار تا خیابان پسیج د گارسیا

به گزارش وبلاگ وردپرس، نام بارسلونا که می آید تصاویری چون فوتبال، معماری، گردشگری و مواردی دیگر در فکر ما نمایان می شوند. در این مقاله با مراکز خرید بارسلون آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

مراکز خرید بارسلونا؛ از دیگنال مار تا خیابان پسیج د گارسیا

شهر بارسلون واقع در اسپانیا منزلگاه تعداد بی شماری مرکز خرید با برندهای داخلی مرغوب و قیمت های مناسب است. در این مقاله 5 مرکز خرید برتر و 5 خیابان برتر در بارسلون مملو از مغازه های پر رفت و آمد را به شما معرفی می کنیم.

دیاگنال مار (Diagonal Mar)

دیاگنال مار یکی از بزرگ ترین مراکز خرید بارسلونا است که در سال 2000 به منظور ایجاد خرید در غرب شهر ساخته شد. این مجموعه با مساحت 87000 متر مربع دارای مغازه های فراوانی با برندهای داخلی و خارجی برای خانم ها، آقایان و بچه ها است. تنها مسئله ای که در این مرکز خرید شما را نگران می نماید این است که نتوانید برای تماشا هر مغازه وقت کافی صرف کنید. بعلاوه کافه ها و رستوران های متعددی با منوی های متنوع چون غذاهای اسپانیایی مانند تاپاس، غذاهای چینی مانند سوشی، غذاهای آلمانی و بسیاری موراد دیگر در این مرکز خرید وجود دارند. ساعت کار رستوران های دیاگنال معمولا تا ساعت 1 بامداد است. از دیگر امکانات دیاگنال وجود چند تئاتر در داخل ساختمان است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید دیاگنال مار روی نقشه

مارماگنام (Maremagnum)

مرکز خرید مارماگنام که در یکی از قدیمی ترین بندرهای بارسلون به نام ال پورت ول (El Port Vell) قرار گرفته، یکی از مراکز خرید زیبا و پر رفت و آمد شهر است که در سال 1995 ساخته شد. با اینکه مارماگنام بزرگ ترین مرکز خرید بارسلونا نیست اما کالاهای بسیار در هر سه طبقه خود گنجانده است، از جمله لباس، جواهرات، بدلیجات و غیره. علاوه بر این مغازه ها یک سینما هم در این مجموعه وجود دارد. این مرکز خرید در تمام 365 روز سال از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مشتریان است، به همین علت این مرکز خرید یکی از برترین گزینه ها برای خریدهای ضروری بخصوص در روزهای تعطیل است. رستوران های این مکان یکی از برترین مکانها برای صرف غذا همراه با چشم انداز ای منحصربه فرد از بندر است.

موقعیت مرکز خرید مارماگنام روی نقشه

آرناس (Arenas)

اولین چیزی که درباره آرناس توجه شما را به خود جلب می نماید معماری و شکل ظاهری ساختمان است. این مکان در سال 1900 برای مسابقات گاو بازی بنا شد واین بازی ها تا سال 1977 در این مکان ادامه داشتند. پس از مخالفت با مسابقات گاو بازی این مکان متروک ماند و در سال 2010 به صورت خصوصی خریداری و به یک مرکز خرید مدرن تبدیل شد. امروزه این مرکز خرید 30000 متر مربعی منزلگاه صدها مغازه با برترین کالاها، رستوران ها و کافه ها است. یکی از نکات منحصربه فرد این مرکز خرید نمای 360 درجه از شهر است که با ایستادن بر بام ساختمان می توانید از آن بهره مند شوید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید آرناس روی نقشه

لیا (LIlla)

این مجموعه بزرگ در سال 1993 بنا شد و اولین ساختمان ها یا بلوک های بزرگ در بارسلونا به شمار می فرایند. امروزه این مجموعه با ساختمان ها و فضای سبز و پارک با تغییراتی شکل پیشین خود را حفظ نموده است. در سال 2006 اغذیه فروشی هایی به مجموعه اضافه شد که منوی بیش تر آن ها شامل پاستا بود، البته اغذیه فروشی های ژاپنی بعلاوه میوه فروشی نیز جزو بخش های نو به شمار می فرایند. در نزدیکی مرکز خرید لیا مرکز خرید دیگری به نام ال کورت اینگل (El Corte Ingles) نیز وجود دارد.

در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و لوازم خانگی را می توانید تهیه کنید و از منوی رستوران ها و کافه ها بهره مند شوید.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9:30 شب.

موقعیت مرکز خرید لیا روی نقشه

گرن ویا 2 (Gran Via 2)

گرن ویا یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در اروپا است که در سال 2002 افتتاح شد و هر ساله میزبان بیش از 17 میلیون مشتری است.این مرکز خرید در حومه شهر در کنار نمایشگاه بازرگانی لا فیرا (La Fira de Barcelona) قرار گرفته است.

امروزه این مرکز خرید به یکی از مراکز خرید تاریخی تبدیل شده که بسیاری تجارت های دیگر مانند هتل ها و IKEA را جذب خود نموده است. این مرکز خرید با مساحت 546000 متر مربع منزلگاه بیش از 100 مغازه با کاربری های متفاوت و کالاهایی با برندهای داخلی و خارجی فراوان است. سقف قوسی شکل و زیبا و کاشی های مرمرین ظاهری شیک و لوکس به فضای داخلی ساختمان داده است. این مکان بعلاوه شامل یک مجموعه بزرگ سینما است.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید گرن ویا 2 روی نقشه

پس از آشنایی با برترین مراکز خرید بارسلونا، برای آن دسته از افرادی که به جای رفتن به فروشگاه ها و پاساژها، پیاده روی در خیابان ها را ترجیح می دهند به معرفی خیابان های اصلی و پر از مغازه در شهر می پردازیم.

رامبلا کاتالونیا (Rambla Catalunya)

خیابان رامبلا کاتالونیا درست در مرکز بارسلونا و در کنار خیابان اعیان نشین پسیج د گارسیا قرار گرفته است. از ابتدا تا انتهای این خیابان مغازه هایی با انواع کالاها وجود دارند که اجازه نمی دهند دست خالی به خانه بازگردید. از مغازه جواهرات گرفته تا فرش های ایرانی و بسیاری مغاه های دیگر در کنار هم جمع شده اند تا این خیابان را از لحاظ خرید به اصلی ترین خیابان بارسلون تبدیل نمایند. رستوران ها و چشم اندازهایشان را از دست ندهید.

موقعیت خیابان رامبلا روی نقشه

کرر د سانتس (Carrer de Sants)

این خیابان ناشناس بیش ترین مغازه را نسبت به دیگر خیابان های بارسلونا دارد و با 4 کیلومتر طول بلندترین خیابان در اروپا شناخته می گردد. با اینکه پیاده روهای این خیابان باریک هستند و پیاده روی در آن ها چندان خوش آیند نیست در عوض قیمت اجناس این مکان از دیگر جاها بهتر است. این خیابان بیش تر به خاطر خیاطی ها و فراوری و تعمیرات کفش بسیار معروف است.

دو خیابان بعدی که از خیابان های خوب و پر رفت و آمد بارسلون هستند خیابان پرتال د پانگل (Portal de lAngel) و پسیج د گارسیا (Passeig de Garcia) نام دارند.

موقعیت خیابان پرتا د لانگل روی نقشه
موقعیت خیابان پسیج د گارسیا روی نقشه
منبع: کجارو / yourstayinbarcelona.com / theculturetrip.com

به "مراکز خرید بارسلونا؛ از دیگنال مار تا خیابان پسیج د گارسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید بارسلونا؛ از دیگنال مار تا خیابان پسیج د گارسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید