فایبر سمنت برد برترین مصالح و نما برای منطقه ها مرطوب

به گزارش وبلاگ وردپرس، چه در خانه و چه در محل کار شما، منطقه های وجود دارد که مستعد خیس شدن و مرطوب شدن هستند. این می تواند منجر به تراکم و رطوبت گردد که زمانی اتفاق می افتد که هوای گرم و مملو از رطوبت با سطوح سردتر تماس پیدا کند. بسیاری از مردم رطوبت را در خانه های خود تجربه نموده اند، با مطالعه اخیر نشان می دهد که بیش از 600000 نفر در سراسر ایران در خانه هایی با دیوارهای مرطوب زندگی می نمایند. علاوه بر اینکه رطوبت به دکوراسیون داخلی شما آسیب می رساند و فضایی نامناسب ایجاد می نماید، می تواند مسائل سلامتی طولانی مدتی را نیز به همراه داشته باشد. به همین علت، جلوگیری از رطوبت قبل از اینکه فرصت انتشار پیدا کند، مهم است. در نیل سازه (https://nilsazeh.com/)، ما نصب تخته های فایبر سمنت برد با کیفیت بالا را توصیه می کنیم.، مخصوصا برای ساکنین نواحی شمالی و جنوبی ایران. اجرای فایبرسمنت برد در این منطقه ها تضمین رهایی از رطوبت است

فایبر سمنت برد برترین مصالح و نما برای منطقه ها مرطوب

چرا از پنل های فایبر سمنت برد استفاده کنیم؟

پنل های فایبر سمنت برد روشی عالی برای محافظت و تقویت دیوارها در منطقه ها مرطوب و مرطوب هستند. فایبر سمنت برد از تخته های سیمانی فراوری شده است که می تواند برای مقاصد داخلی یا خارجی ساختمان استفاده گردد و یک لایه زیرین ایده آل برای محیط های حمام و دوش، میز کار، کفپوش و انواع کاربردهای دیگر است.

علاوه بر این، پنل های فایبر سمنت به راحتی قابل نصب، برش و بستن با پیچ هستند و در نتیجه هزینه های کار و زمان نصب سریع کاهش می یابد. همجنین قیمت فایبر سمنت برد نسبت به سایر مصالح برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در ساختمان

1) فایبرسمنت برد این تخته های سیمانی سفت و سخت از سیمان پرتلند، سنگدانه و مش شیشه ای ساخته شده اند که سطح فوق العاده سخت و بادوامی را فراهم می نماید که می تواند در برابر رطوبت طولانی مدت مقاومت کند. این تخته را می توان با استفاده از یک چاقوی معمولی و یک اره صاف برش داد و برای تمیز کردن لبه پس از برش به کار کمی احتیاج دارد.

2) فایبر سمنت برد یک تخته سیمانی منعطف است که با توری فیبر مقاوم در برابر قلیایی تقویت شده است و برای استفاده در اطراف ستون ها، طاق ها، دیوارهای منحنی، سقف و هر جایی که سطح منحنی یکنواخت مورد احتیاج است ایده آل است.

3) لایه زیرین فایبر سمنت برد به عنوان زیرسازی کاشی و سرامیک در کف، کانتر و حمام استفاده می گردد. این یک تخته سفت ساخته شده از سیمان پرتلند، سنگدانه و مش شیشه است که به آن اجازه می دهد در معرض رطوبت طولانی مدت مقاومت کند.

4) کاملاً در برابر حشرات و پوسیدگی مقاوم است.

5) رطوبت تاثیر کمی بر سایدینگ الیاف سمنت دارد.

6) اگر در ساحل زندگی می کنید، محصولی ایده آل برای نما است زیرا به خوبی با نمک دریا مقابله می نماید.

7) نمای فایبر سمنت برد ظاهری شیک و ایده آل دارد..

8) به خوبی در برابر آتش ایستادگی دارد. از آنجایی که حدود 90 درصد از ماسه و سیمان تشکیل شده است، نمی سوزد.

9) فوق العاده بادوام است پس از طوفان مانند سایدینگ وینیل، فرورفتگی های بزرگی در نمای فایبر سمنت برد پیدا نخواهید کرد.

10) در شرایط آب و هوایی شدید، نمای فایبر سمنت برد یک انتخاب عالی برای محافظت از خانه شما است.

11) همه محصولات از فناوری نصب آسان که میخ یا پیچ را به لبه نزدیک تر می نماید. علاوه بر این، فایبرسمنت برد به علت جذب آب بسیار پایین در برابر رشد کپک و کپک مقاومت می نمایند.

نمای فایبر سمنت برد برای ساختمان

آیا فایبرسمنت برد آب را جذب می نماید یا پوسیده می گردد؟

به علت ترکیب سیمان پرتلند، سنگدانه و مش شیشه، فایبرسمنت برد دارای اندازه جذب آب بسیار پایینی است. در واقع، آنها کمترین اندازه جذب آب را در بین سایر تخته های سیمانی به دست آورده اند که امکان اتصال کاشی بهتر را فراهم می نماید. این بدان معنی است که فایبر سمنت برد در برابر آسیب آب، پوسیدگی یا پیچ خوردگی مقاوم هستند و دوام بیشتری را تضمین می نمایند. علاوه بر این، این پنل های فایبر سمنت ضد یخ زدگی و مقاوم در برابر آتش هستند.

چه در داخل و چه در بیرون خانه، افزودن این عایق سفت و سخت به شما یاری می نماید از اموال خود در برابر آسیب آب، کپک و پوسیدگی محافظت کنید.

منبع: اتاق

به "فایبر سمنت برد برترین مصالح و نما برای منطقه ها مرطوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایبر سمنت برد برترین مصالح و نما برای منطقه ها مرطوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید