فولاد بهترین تیم لیگ سال جاری است ، سختی داوری در این زمین

به گزارش وبلاگ وردپرس، مجتبی حسینی شامگاه امروز بعد از پیروزی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری خاتمه بازی با اشاره به اینکه زمین بازی به علت بارندگی شرایط مناسبی نداشت، اظهار کرد: امروز بازی سنگینی بود اما خوشبختانه نفرات تیم همانند بازی ها گذشته با تمام وجودشان بازی کردند و در مقابل فولاد خوزستان پیروز شدیم.

فولاد بهترین تیم لیگ سال جاری است ، سختی داوری در این زمین

حسینی با بیان اینکه فولاد خوزستان بهترین تیم لیگ سال جاری است و بازی کردن بسیار سخت است، گفت: خوشبختانه موقعیت کمتری به حریف دادیم و توانستیم در ضربات ایستگاهی صاحب موقعیت شویم و در یک بازی سخت، امتیازات کامل را از آن خود کنیم.

وی با تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مدیرعامل باشگاه هم تشکر می کنم که توانست کارت بازی بازیکنمان را هم صادر کند و یک پرداختی هم به تیم داشتند که روحیه خوبی به ما تزریق شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد داوری بازی نیز گفت: در این شکل زمین ها داوری خیلی سخت است و فشار زیادی روی داور بود اما از پس داوری بازی برآمد.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز با یک گل عصر تیم فولاد خوزستان را شکست داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فولاد بهترین تیم لیگ سال جاری است ، سختی داوری در این زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد بهترین تیم لیگ سال جاری است ، سختی داوری در این زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید