مجللی در رده سیزدهم جهان قرار گرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران: در آغاز روز چهارم مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان در ایتالیا قایقرانان کشورمان در سه ماده فینال به مصاف حریفان خود رفتند.

مجللی در رده سیزدهم جهان قرار گرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان از 28 مرداد در میلان ایتالیا در حال برگزاری است. در ادامه این رقابت ها قایقرانان کشورمان صبح امروز در سه مسابقه فینال به مصاف حریفان خود رفتند.

شاهو ناصری در فینال C کانوی تک نفره هزار متر با رقبایی از انگلیس، آمریکا، شیلی، استونی، قزاقستان، کلمبیا، ایتالیا و آذربایجان مسابقه داد و در نهایت با زمان 4:08.394 دقیقه چهارم شد و در مجموع در رده بیست ودوم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان ایتالیا، کلمبیا و قزاقستان اول تا سوم شدند.

در رقابت فینال B کانوی تک نفره 200 متر عادل مجللی با حریفانی از ایتالیا، اسپانیا، کانادا، آلمان، فرانسه، ژاپن، قزاقستان و اسلواکی رقابت کرد و در نهایت با زمان 40.329 ثانیه چهارم شد. با این نتیجه مجللی در رده سیزدهم جهان قرار گرفت. قایقرانان اسپانیا، فرانسه و قزاقستان در رده های اول تا سوم این مسابقه جای گرفتند.

در فینال C کایاک دونفره هزار متر سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی در رقابت با حریفانی از سوئیس، چین، نیوزیلند، سوئد، آمریکا، آرژانتین، انگلیس و اسلوونی با زمان 3:24.370 دقیقه در رده پنجم قرار گرفتند. با این نتیجه قایق دونفره کشورمان در رده بیست و سوم جهان ایستاد. در این رقابت قایقرانان سوئد، انگلیس و آرژانتین اول تا سوم شدند.

مسابقات قهرمانی جهان آب های آرام بعدازظهر امروز 31 مردادماه با رقابت قایقرانان کشورمان در مسابقه نیمه نهایی کایاک چهارنفره دنبال می شود.

منبع: تسنیم

به "مجللی در رده سیزدهم جهان قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجللی در رده سیزدهم جهان قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید