محبوبیت جراحی افزایش قد در مردان، هزاران دلار هزینه بخاطر جوک و تحقیر!

به گزارش وبلاگ وردپرس، جوک های مربوط به آقایان قدکوتاه، آن ها را وادار به تحمل ماه ها درد فرآیند جراحی بلند کردن قد و هزاران دلار هزینه نموده است. محبوبیت این نوع جراحی در بین آقایان روزبه روز بیشتر می گردد.

محبوبیت جراحی افزایش قد در مردان، هزاران دلار هزینه بخاطر جوک و تحقیر!

به گزارش خبرآنلاین، در جراحی بلندتر کردن دست یا پا، طی فرآیندی که معمولا دردناک است، استخوان دست یا پا بلندتر می گردد. این نوع جراحی معمولا برای درمان مشکلاتی، چون دیسپلازی استخوانی (تشکیل ناهنجار و غیرطبیعی یک بافت)، نقص در رشد بافت های استخوانی و تفاوت در قد استخوان های دست یا پا استفاده می گردد.

این نوع عمل با وجود مشکل و بسیار پرهزینه بودن، به علت جوک هایی که درباره مرد های قدکوتاه گفته می گردد، در میان مرد های آمریکایی محبوبیت روزافزونی پیدا نموده است.

بنابه گفته دکتر شهاب محبوبیان، جراحی در بیمارستان بربنک Burbank کالیفرنیا در آمریکا، حتی مرد های 60 تا 65 سال هم برای افزایش قد به بیمارستان مراجعه نموده اند. جوک های مرد های قدکوتاه، به آن ها احساس زیردست بودن می دهد.

در این عمل جراحی، قد استخوان ها و بافت های نرم -پوست، ماهیچه ها و اعصاب- به تدریج بلندتر می گردد. این جراحی و فرآیند آن، چند ماه طول می کشد و در این مدت ابزار بلند کردن استخوان در بدن فرد و ابزار های تثبیت کننده ای هم روی دست یا پای تحت جراحی فرد قرار می گیرد.

در آنالیز ها تعیین شده فقط 26درصد از مرد های قدکوتاه کالیفرنیا، با کوتاهی قد خود مسئله ای ندارند.

منبع: news.sky

منبع: فرارو

به "محبوبیت جراحی افزایش قد در مردان، هزاران دلار هزینه بخاطر جوک و تحقیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت جراحی افزایش قد در مردان، هزاران دلار هزینه بخاطر جوک و تحقیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید