24 سال گذشت؛ آمریکا سیلی ایران را تلافی می نماید؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، سایت الکوره در گزارشی به بازی حساس ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

24 سال گذشت؛ آمریکا سیلی ایران را تلافی می نماید؟

تیم ملی فوتبال کشورمان کمتر از 3 ماه دیگر در مسابقات جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا می نماید.

شاگردان اسکوچیچ باید در گروه دوم مسابقات با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت کند. تقابل تیم ملی کشورمان با آمریکا تداعی بازی قرن در جام جهانی 1998 است.

در همین رابطه سایت الکوره در گزارشی با تیتر آمریکا بعد از 24 سال سیلی ایران را تلافی می نماید؟ به این بازی حساس پرداخت.

این رسانه عربی نوشت: فوتبالدوستان منتظر آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی به میزبانی قطر هستند. در قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر، ایران با تیم های آمریکا، انگلیس و ولز رقیب شد.

تیم ملی ایالات متحده در جام جهانی 1998 فرانسه با ایران ملاقات کرد و بازیکنان برای سرانجام دادن به شرایط درگیری سیاسی بین دو کشور گل به یکدیگر هدیه دادند.

ایران با نتیجه 2 بر 1 آمریکا در جام جهانی 1998 شکست داد. همگروه شدن دوباره با ایران به تیم ملی آمریکا این انگیزه را داده تا پس از 24 سال سیلی ایران را تلافی کند.

در قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 1998 فرانسه، ایران و آمریکا را در یک گروه با آلمان و یوگسلاوی قرار داد. آمریکا و ایران نتوانستند از مرحله گروهی جام جهانی 1998 عبور نمایند، پس از اینکه آلمان و یوگسلاوی به مرحله بعد راه یافتند.

تیم ملی ایران پس از صدرنشینی در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی با 25 امتیاز از 8 پیروزی، یک باخت و یک تساوی به جام جهانی 2022 قطر راه یافت.

در مقابل آمریکا پس از کسب رتبه سوم در مسابقات انتخابی جام جهانی در آمریکای شمالی و کارائیب با 25 امتیاز و 3 امتیاز کمتر از کانادا و مکزیک به جام جهانی قطر رسید.

منبع: فرارو

به "24 سال گذشت؛ آمریکا سیلی ایران را تلافی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24 سال گذشت؛ آمریکا سیلی ایران را تلافی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید