من 3فضاپیما را از سقف خانه ام در اردبیل دیده ام، چرا فرازمینی ها فقط از آمریکا سر در می آورند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، نظرسنجی خبرنگاران با عنوان شما نظر دهید/ آدم فضایی ها و کنگره آمریکا ، دروغ یا واقعیت؟ با واکنش گسترده ای از سوی کاربران خبرنگاران همراه شد.

من 3فضاپیما را از سقف خانه ام در اردبیل دیده ام، چرا فرازمینی ها فقط از آمریکا سر در می آورند؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرس ، در نظرسنجی که در تاریخ 7 مرداد 1402 در وبسایت خبرگزاری وبلاگ وردپرس انجام شد، از کاربران وبلاگ وردپرس خواسته شد تا نظر خود را در خصوص جلسه و اخبار ریز و درشت یوفوها و حیات فرازمینی، بیان نمایند؛ این نظرسنجی با واکنش های گسترده ای از سوی کاربران وبلاگ وردپرس همراه شد.

تعدادی از کاربران وبلاگ وردپرس وجود فرازمین ها را کذب محض خواندند؛ کاربری به نام بهرام در این خصوص نوشت: دروغ و کذب محض، مثل توهمات دیگه.، کاربر دیگری نیز به نام مشخص در ادامه نوشت: اینکه میگن سفینه روی زمین سقوط نموده دروغ محض هست. چطور موجودات فرازمینی که تونستن از یه ستاره دیگه با دها یا صدها سال نوری فاصله از ما یا از حتی کهکشان های دیگه به اینجا بیان بعد بعضی هاشون سقوط نمایند رو زمین. اینا باید اینقدر پیشرفته باشند که احتمال همچین خطایی براشون صفر باشه. در این میان کاربری نظر طنزآمیزی در واکنش به نظر کاربر مشخص داد و نوشت: احتمالا تعویض روغن در ایران انجام دادن.

کاربر دیگری نیز به نام باران در این خصوص نوشت: به نظر من دروغه چون اگه آدم فضایی هم وجود داشت برای تحقیقات به همه جای دنیا سفر میکردن پس چرا فقط تو آمریکا موندن؟

در این میان بعضی از کاربران وبلاگ وردپرس ادعا نموده اند که فرازمینی ها را دیده اند؛ کاربری در این خصوص نوشت: منیم اردبیل تو دهات از پشت بام 3تاش رو دیدم.

تعدادی از کاربران وبلاگ وردپرس نیز از انجام نظرخواهی حول محور این موضوع ناراضی بودند؛ کاربری به نام مومیایی در این خصوص نوشت: در خصوص ابر مسائل ایران از مردم نظرخواهی کن و نه چیزهای خیالی در قاره دیگر.، کاربری دیگری نیز به همین دلیل نوشت: هر وقت فهمیدیم که دلار کی ارزون میشه و واردات خودرو انجام میشه اونوقت شاید بتونیم راجب آدم فضایی ها نظر بدیم.

در این میان بعضی از کاربران وبلاگ وردپرس بر این باورند که وجود فرازمینی ها دور از فکر نیست؛ کاربری به نام مجید در این خصوص نوشت: در تمام آثار باستانی چند هزارساله ردی از موجودات هوشمندی که متعلق به تمدن آن موقع نبودن وجود دارد. عده زیادی در دنیا هم معتقد هستند که تکنولوژی های پیشرفته تر از ما هم وجود دارد.حتی با حساب احتمالات در ریاضی نزدیک به چند میلیون تمدن فرا زمینی فقط در کهکشان راه شیری ما وجود دارد.خب ممکنه چند تا از آنان از ما پیشرفته تر باشند وچون آمریکا و اروپا در چند دهه اخیر پیشرفت علمی زیادی داشتند به آنان نزدیک شده اند البته آنهم حدس است.

کاربر دیگری در ادامه نوشت: این آثار باستانی فقط در مجموعه فیلم های بیگانه ریدلی اسکات و جیمز کامرون و فیلم های اسپیلبرگ و سایر آثار سینمایی هالیوود با موضوع موجودات فضایی وجود خارجی داره.

در این میان کاربر دیگری با نام سلمان نوشت: عمر هستی حدود،13 میلیارد سال است. عمر کره زمین حدود 4.6 میلیون سال. حیات در کره زمین از حدود 3.5 میلیارد سال قبل تشکیل شد. انسان بیشترین حالت حدود 300 هزار سال پیش بوجود امده است. جواب سوال شما از نظر علمی: این امکان وجود دارد موجوداتی بجر اسنان در این کیهان قبل تر از انسان در کراتی دیگر بسیار زودتر بوجود امده باشند و از نظر تکاملی بسیار جلوتر از انسان حدود 300 هزار ساله باشند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "من 3فضاپیما را از سقف خانه ام در اردبیل دیده ام، چرا فرازمینی ها فقط از آمریکا سر در می آورند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من 3فضاپیما را از سقف خانه ام در اردبیل دیده ام، چرا فرازمینی ها فقط از آمریکا سر در می آورند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید