نان نیشابور نام آوری برای نیشابور ایجاد نموده است

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران- طی نشستی با حضور معاون استاندار و فرماندار نیشابور، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، روسای ادارات صنعت و معدن و غله و اعضای اتحادیه نانوایان شهرستان مسائل مربوط به آرد و نان آنالیز شد.

نان نیشابور نام آوری برای نیشابور ایجاد نموده است

به گزارش خبرنگار وبلاگ وردپرس در نیشابور ،معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور اظهارکرد: افزایش نظارت ها و بازرسی ها به صورت مستمر و رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی هامهم است..

علیرضا قامتی گفت: آرد یک کالای استراتژیک است و در سیاست، اجتماع و حتی امنیت ما نقش دارد و در توزیع آرد، از تخلف نباید عبور کرد.

وی اضافه کرد: شرافت و صداقت از خصوصیات نانوایان است و انتظار از نانوایان با توجه به سختی کار این است که این شرافتمندی حفظ گردد.

فرماندار ویژه نیشابور مطرح کرد: برای موفقیت در کار دو موضوع نظم کاری و اخلاق حرفه ای را مد نظر قرار دهیم و جامعه را با خود همراه کنیم.

قامتی اعلام نمود: نان نیشابور یک برند است و نام آوری برای نیشابور ایجاد نموده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور توضیح داد: نانوایی هم یک محل کسب و تجاری نیست بلکه یک حرفه و شغلی خدماتی است و تفاوت جدی با کسب دارد چون شما باید فراوری کنید و همان جا هم عرضه کنید و خدمات به مردم ارائه می کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نان نیشابور نام آوری برای نیشابور ایجاد نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نان نیشابور نام آوری برای نیشابور ایجاد نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید