نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد
به گزارش وبلاگ وردپرس، مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از جزییات نحوه ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد اطلاع داد.

به گزارش وبلاگ وردپرس از خبرگزاری صداوسیما، داوود محمدبیگی در مورد چگونگی ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد گفت: بهترین محل مراجعه برای ثبت اطلاعات چک در سامانه برای متقاضیان، وب سایت بانک صادرنماینده چک است و آخرین اطلاعات نیز به وسیله سایت تمامی بانک ها قابل دریافت است.
وی تاکید نمود: تمامی شعب بانک ها و موسسات اعتباری موظف شدند تا کلیه اطلاعات لازم در مورد چگونگی ثبت اطلاعات در سامانه را به مردم آموزش و اطلاع رسانی نمایند.
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی اضافه کرد: همچنین با یاری بعضی اپلیکیشن های پرداخت نیز این امکان برای مردم ایجاد شده تا با استفاده از این طریق نیز ثبت نام و نقل و انتقال چک ها را در سامانه صیاد انجام دهند.
به گفته محمد بیگی، متقاضیان می توانند به وسیله مراجعه به اپلیکیشن هایی که در حال حاضر عملیات پرداخت خود را طریق آن انجام می دهند، با توجه به اضافه کرده شدن بخشی با عنوان سامانه صیاد امکانات را ملاحظه نمایند.
وی با اشاره به اینکه احراز هویت به وسیله کارت بانکی دارنده چک انجام می گردد و سپس امکان ثبت و تایید چک برای دریافت نماینده نیز ایجاد می گردد، گفت: نقل و انتقال چک نیز در این اپلیکیشن ها پس از احراز هویت برای مردم امکانپذیر خواهد بود.
منبع: جام جم آنلاین