وظیفه دوست نقره گرفت و هاشمی به برنز بسنده کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران: مرحله سوم رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در تایلند با کسب دو مدال توسط نمایندگان کشورمان شروع شد.

وظیفه دوست نقره گرفت و هاشمی به برنز بسنده کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، محمدرضا وظیفه دوست در جریان سومین و آخرین مرحله از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در تایلند پیروز شد مدال نقره پرش ارتفاع را به خود اختصاص دهد.

وی که پیش از این در مراحل اول و دوم این رقابت ها پیروز به کسب عنوان نشده بود، ظهر امروز با گذشتن از مانع 2 متر و 23 سانتی متری و تعداد خطای کمتر نایب قهرمان شد تا با دست خالی از نخستین تجربه اش در جایزه بزرگ آسیا به کشور بازنگردد.

در این ماده پرنده سوریه با 2 متر و 26 سانتی متر قهرمان شد و نماینده سریلانکا با دو متر و 23 سانتی متر و تعداد خطای بیشتر در صندلی سوم ایستاد.

همچنین کیوان قنبرزاده دارنده رکورد ملی پرش ارتفاع ایران که پیش از این در مراحل اول و دوم ارتفاع 2 متر و 26 سانتی متر را از پیش رو برداشته و پیروز به کسب مدال های طلا و نقره شده بود، امروز (دوشنبه) در مرحله پایانی با پرشی به ارتفاع دو متر و 23 سانتی متر و تعداد خطای بیشتر از رسیدن به مدال باز ماند و صندلی پنجم را به خود اختصاص داد.

در ادامه سومین و آخرین مرحله از این رقابت ها سجاد هاشمی به مدال برنز دوی 400 متر دست یافت و با ثبت زمان 46:39 ثانیه بر سکوی سوم ایستاد. در این ماده دوندگان کشورهای ویتنام و هند به ترتیب با زمان های 45:99 ثانیه و 46:07 ثانیه مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

مهدی زمان دیگر نماینده کشورمان در این ماده نیز با ثبت زمان 46:60 ثانیه به مقام چهارم رسید.

هاشمی پیش از این در مراحل اول و دوم که در شهرهای بانکوک و چانتابوری برگزار شده بود با ثبت زمان های 46:72 ثانیه و 45:98 ثانیه پیروز به کسب مدال های طلا و نقره شده بود.

به این ترتیب هاشمی در طی سه مرحله از رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا سه مدال طلا، نقره و برنز را برای کشورمان به ارمغان آورد.

وی رکورددار دوی 400 متر ایران با زمان 45:81 ثانیه است که در مرحله دوم این مسابقات با زمان 45:98 ثانیه بهترین رکورد خود را پس از چهار سال به ثبت رساند.

منبع: تسنیم

به "وظیفه دوست نقره گرفت و هاشمی به برنز بسنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظیفه دوست نقره گرفت و هاشمی به برنز بسنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید