پردرآمدترین مربیان فوتبال چه کسانی هستند؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، نشریه فرانسوی اکیپ پردرآمدترین مربی های فوتبال را فهرست نموده، و این ارقام نشان می دهند که سه نفر از چهار مربی پردرآمد در لیگ برتر کار می نمایند.

پردرآمدترین مربیان فوتبال چه کسانی هستند؟

گراهام پاتر با وجود اینکه در آستانه اخراج از چلسی است، چهارمین مربی پرعایدی دنیا است و بیشتر از کارلو آنچلوتی عایدی دارد. گزارش شده است که پاتر سالانه 11.917.404 پوند به جیب می زند. درواقع او هر ماه 993.117 پوند عایدی دارد که معادل 229.180 پوند در هفته است. پاتر آغاز سختی به عنوان سرمربی چلسی داشت و تیمش در رده دهم لیگ واقع شده است. تیم در 30 بازی تحت راهنمایی او 12 برد، 8 تساوی و 10 شکست داشت.

فقط دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پپ گواردیولا از منچسترسیتی و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بیشتر از پاتر عایدی دارند.

سیمئونه در صدر این فهرست واقع شده است و سالیانه 29.8 میلیون پوند عایدی دارد. گواردیولا با 19.7 میلیون پوند در رده دوم واقع شده است و کلوپ با 15.7 میلیون پوند سوم است. پس از پاتر رده چهارمی، مکس آلگری سرمربی یوونتوس با 11.3 میلیون پوند در سال واقع شده است. توخل پس از امضای قراردادی سودآور با بایرن که سالانه 10.5 میلیون پوند برایش ارزش دارد، شش نفر برتر را تکمیل می نماید.

در کمال تعجب، کارلو آنچلوتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با دستمزد 9.6 میلیون پوندی هفتم است. در رتبه های هشتم و نهم، سیمونه اینزاگی از اینتر و ژوزه مورینیو از رم را می توان دید. در تکمیل فهرست پرعایدیترین مربیان فوتبال دنیا سه نام شوکه کننده وجود دارد.

ژابی آلونسو علیرغم اینکه برای اولین بار مربیگری را در تیم بایر لورکوزن تجربه می نماید، نفری بعدی فهرست است. نیکو کواچ از ولفسبورگ در جایگاه یازدهم نهاده شد. ژاوی سرمربی بارسا نفر آخر است و هر سال 3.4 میلیون پوند عایدی دارد و به علت اینکه کاهش دستمزد را پذیرفته تا به باشگاه در متعادل کردن هزینه ها یاری کند، عایدی بیشتری ندارد.

منبع: فرارو

به "پردرآمدترین مربیان فوتبال چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردرآمدترین مربیان فوتبال چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید