پیروزی نماینده عراق با هت تریک بازیکن ایرانی

به گزارش وبلاگ وردپرس، دیدار دو تیم فوتسال نفت الوسط عراق و الریان قطر از ساعت 14:30 در سالن 25 آبان اصفهان برگزار شد.

پیروزی نماینده عراق با هت تریک بازیکن ایرانی

در نیمه اول دو تیم محتاطانه بازی را آغاز کردند، اما در دقیقه 15 این تیم نفت الوسط بود که توسط بازیکن ایرانی خود محمد ناصر صفری به گل رسید.

در نیمه دوم باز هم توپ و میدان در اختیار نماینده عراق بود و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف قطری خود ایجاد کردند، اما این سپهر محمدی بود که بارها دروازه تیمش را نجات داد، اما در نهایت در دقیقه 26 باز هم محمدناصر صفری از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم خودش و تیمش را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد.

در پنج دقیقه خاتمهی بازی، تیم قطری رو به بازی با 5 بازیکن آورد با این تفاوت که سپهر محمدی تعویض نشد و خودش به عنوان یک بازیکن جلو آمد. این تاکتیک به ضرر تیم قطری تمام شد و محمدناصر صفری دقیقه 37 با یک توپ ربایی دروازه خالی را باز کرد.

بازی 5 نفره تیم الریان و فشار این تیم بالاخره به بار نشست و این تیم دو بار در دقایق 37 و 38 توسط رشید یوسف و لوکاس به گل رسید.

در ادامه تلاش دو تیم بی نتیجه ماند و بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم عراقی به خاتمه رسید.

از نکات قابل توجه این بازی، درخشش بازیکنان ایرانی حاضر در ترکیب هر دو تیم بود.

محمدناصر صفری هر 3 گل تیم عراقی را به ثمر رساند و در آن سوی میدان سپهر محمدی بارها دروازه تیمش را نجات داد تا مانع از به ثمررسیدن گل های بیشتر شود. با نتیجه به دست آمده در این دیدار نماینده عراق همچون تیم چونبوری تایلند 3 امتیازی شد و برای مشخص شدن شرایط تیم های صعودکننده باید منتظر نتیجه دیدار تیم های الریان قطر و چونبوری تایلند باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی نماینده عراق با هت تریک بازیکن ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نماینده عراق با هت تریک بازیکن ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید