چرا پیمان بابایی به جای پرسپولیس، استقلالی شد؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، پیمان بابایی مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی بود و سرمربی پرسپولیس در جابجایی زمستانی فصل گذشته کوشش زیادی کرد تا این مهاجم را از تبریز به تهران بیاورد که این اتفاق رخ نداد و تراکتور اجازه جدایی او را نداد.

چرا پیمان بابایی به جای پرسپولیس، استقلالی شد؟

خیلی ها معتقد بودند در جابجایی تابستانی بابایی با توجه به سرانجام قراردادش با تراکتور، اولین خرید پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم باشد. اتفاقی که رخ نداد و این مهاجم با عقد قراردادی 2 ساله راهی استقلال شد. اما پشت پرده پرسپولیسی نشدن بابایی چه بود؟

پیمان در فهرست اولیه و اصلی گل محمدی نبود، ولی بعد از اینکه حضور مهاجمانی مثل علی علیپور، شهریار مغانلو و شهاب زاهدی در پرسپولیس منتفی شد، گل محمدی از مدیران این تیم خواست تا زمینه حضور بابایی را در پرسپولیس فراهم نمایند.

اما نکته جالب ماجرا اینجاست که مدیران پرسپولیس چند روز قبل به بابایی اعلام کردند که خودش به تنهایی و بدون حضور ایجنتش پای مذاکره با پرسپولیس بنشیند. ماجرا از این قرار است که ایجنت بابایی که مدیربرنامه بسیاری از بازیکنان لیگ فزونی محسوب می گردد، با باشگاه پرسپولیس بر سر چند بازیکن به مشکل برخورد و چند بازیکن تحت قراردادش هم سال جاری از پرسپولیس جدا شدند.

همین موضوع باعث شد تا مدیران پرسپولیس به بابایی اعلام نمایند فقط بدون حضور مدیربرنامه اش حاضر به مذاکره هستند. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و بابایی سر از استقلال درآورد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "چرا پیمان بابایی به جای پرسپولیس، استقلالی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پیمان بابایی به جای پرسپولیس، استقلالی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید