گزارش زنده: استقلال 4 ، ملوان 0

به گزارش وبلاگ وردپرس، در یکی از نخستین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای ملوان بندرانزلی است. آبی پوشان پس از شکست تلخ هفته قبل برابر سپاهان و بعلاوه باخت در هفته پایانی نیم فصل نخست مقابل تراکتور، پای به زمین مسابقه می گذارند.

گزارش زنده: استقلال 4 ، ملوان 0

در واقع استقلال در شرایطی به مصاف حریف خود می رود که از سه بازی قبلی خود فقط یک امتیاز به دست آورده و همین مسئله منجر به افزایش فاصله این تیم با پرسپولیس صدرنشین و رسیدن اختلاف به عدد هشت شده است. ریکاردو ساپینتو به خوبی می داند که چاره ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد.

در سمت مقابل نیز ملوان پرانگیزه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر می رود. شاگردان مازیار زارع در هفت مسابقه قبلی خود متحمل شکست نشده اند و ضمن فاصله گرفتن از قعر، شرایط خوبی در جدول رده بندی دارند و امروز کوشش می نمایند تا دست پر از تهران خارج شوند.

گزارش لحظه به لحظه ملاقات تیم های استقلال و ملوان را در همین صفحه از ورزش سه دنبال کنید:

بازی از هفته هفدهم - بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر

پنج شنبه: 06/11/1401 ؛ ساعت: 15:00

استادیوم: آزادی تهران / بدون تماشاگر

گروه داوری: سید مهدی سیدعلی / یاری ها: محمد عطایی - علی اکبر نوری ؛ داور چهارم: علی بای / ناظر: نادر جعفری

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپیتو

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، سجاد بازگیر، مسعود زائرکاظمین، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی

سرمربی : مازیار زارع

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "گزارش زنده: استقلال 4 ، ملوان 0" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش زنده: استقلال 4 ، ملوان 0"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید