کلر ژوبرت برای بچه ها قصه می گوید

به گزارش وبلاگ وردپرس ، کلرژوبرت، نویسنده فرانسوی در سال 1961 میلادی برابر با 1340 خورشیدی در پاریس به دنیا آمد. مادرش پزشک و پدرش نقاش بود. کلر دوران کودکی خود را در پاریس گذراند. در سن 19 سالگی، مسلمان شد و سال1362 خورشیدی با همسر ایرانی خود به تهران آمد و در این شهر ساکن شد.

کلر ژوبرت برای بچه ها قصه می گوید

ژوبرت، پیروز به دریافت مدرک کارشناسی در رشته علوم تربیتی و کارشناسی ارشد ادبیات کودک از دانشگاه لومان فرانسه شده؛ او همچنین دارای تحصیلات حوزوی (سطح دو) هم هست. ژوبرت به گفته خودش از کودکی به کتاب خواندن و نقاشی کردن علاقه داشته و از وقتی مادر شده به نوشتن برای بچه های خودش و همه بچه ها فارسی زبان پرداخته است.

شکر خدا، امین ترین دوست، اگر من جای تو بودم، گربه کوچه ما، خط خطو، آرزوی زنبورک و آدم کوچولوی گرسنه از جمله آثار این نویسنده کودک و نوجوان هستند.

کلر ژوبرت، پنجشنبه، ششم آبان ماه از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه به بوکتاب، بخش کودک و نوجوان باغ کتاب می آید تا برای بچه ها قصه بگوید و بخش هایی از آخرین کتاب خود را با عنوان مثل تو، بانوی من، فاطمه -که درباره حضرت زهرا(س) است- برای بچه ها بخواند. نه تنها بچه ها که بزرگ ترهای علاقه مند به قصه هم می توانند در این برنامه شرکت کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کلر ژوبرت برای بچه ها قصه می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلر ژوبرت برای بچه ها قصه می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید