گلایه کشاورزان از تعویق افتادن پول گندم و بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر

به گزارش وبلاگ وردپرس، مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 22 مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

گلایه کشاورزان از تعویق افتادن پول گندم و بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر

شما مخاطبان عزیز، به وسیله شبکه های اجتماعی برای وبلاگ وردپرس، با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

با سلام، تعاونی مسکن بیش از پانزده سال است که تعداد هزار و 100 قطعه زمین در شهران به متقاضیان واگذار شده، ولی الان از تحویل زمین ها خودداری می نمایند و تعاونی را فعال نمی نمایند، اما با وجود پیگیری ها ترتیب اثر داده نمی گردد لطفا آنالیز کنید.

سلام وقت بخیر من کشاورز روستای اصلانشاه در شهرستان الشتر استان لرستان هستم. یک ماه است که گندم تحویل دادیم، ولی هیچ پولی به ما واریز نکردند اداره جهاد کشاورزی، تعاون و فرمانداری جوابگو نیستند. خواهش می کنم پیگیری کنید.

سلام و احترام. معوقات اردیبهشت ماه و خرداد ماه بازبینی یارانه ها که در مرحله 137 یارانه دریافت کردند با پرداختی مردادماه واریز نشد و فقط یارانه مردادماه واریز شد. لطفاً از سازمان هدفمندسازی یارانه ها این موضوع را پیگیری کنید.

روستای شهر بیجار هیچ گونه امکانات اعم از پارک بازی، آلاچیق، دستگاه ورزشی، سرویس بهداشتی مناسب ندارد. آن وقت فقط برای جنگل و دریاچه خداوند بیست هزار تومان هزینه ورودی می گیرند، آیا انصاف است؟ لطفا رسیدگی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

وبلاگ وردپرس شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گلایه کشاورزان از تعویق افتادن پول گندم و بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه کشاورزان از تعویق افتادن پول گندم و بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید