10 کتابخانه پرفروش و محبوب خبرنگاران (بهار 1402)

به گزارش وبلاگ وردپرس، وجود یک کتابخانه ترجیحا چوبی در گوشه اتاق کار نه تنها به کتاب های شما نظم می دهد بلکه می تواند ظاهری خاص و تا حدی کلاسیک به محیط شما ببخشد. اما جدا از اینکه کالاهایی از جنس متریال سازنده متفاوت همانند پلاستیک فشرده یا چوب را می پسندید، کیفیت و عدم تغییر شکل کتابخانه به مرور زمان مهم ترین فاکتوری است که در کنار قیمت باید به آن توجه کنید. بنابراین در این مطلب به شکلی خلاصه نگاهی به پرفروش ترین مدل های کتابخانه ها در سایت خبرنگاران خواهیم داشت.

10 کتابخانه پرفروش و محبوب خبرنگاران (بهار 1402)

پس تا خاتمه ما را همراهی کنید.

1. کتابخانه رومیزی مدل شایان

اولین کالایی که به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های کتابخانه در وبلاگ وردپرس انتخاب شده است، کتابخانه رومیزی مدل شایان است. این محصول زیباست، ساختاری محکم و جمع و جور دارد و در کنار آن قیمتی ارزان هم برای آن معین شده است. این نوع کتابخانه رومیزی در رنگ های متنوعی موجود است و تعداد طبقات آن به 3 عدد می رسد. گفتنی است که جنس این محصول ملامینه و ضدخش است، بنابراین یکی از مدل های خوب و مستحکم برای محیط های کوچک به شمار می رود.

2. کتابخانه مدل گرند

یکی از نمونه های شش طبقه بازار که ظاهری مستطیل شکل دارد و جنس آن از ملامینه است، کتابخانه مدل گرند است. جالب است بدانید که لبه های هر دو طرف این محصول از طریق نوار پی وی سی یک میلی متری پوشش داده شده است و به همین دلیل هم در زمان جابه جایی آسیبی به آن وارد نمی گردد. از طرفی این نوع کتابخانه ملامینه کالایی دو طرفه است، به این معنی که می توان از هر دو طرف آن یعنی هم قسمت جلو و هم قسمت عقب آن استفاده کرد. وزن کلی این مدل کتابخانه ها حدودا 20 کیلوگرم است و جزو گزینه های میان رده و محبوب بازار به شمار می روند.

3. کتابخانه کد FH63

یک گزینه دیگر از جنس ملامینه اما ایستاده و دارای 4 طبقه مجزا کتابخانه کد FH63 است. این کالای خانگی دارای مشخصه هایی همانند وزن مناسب در مقایسه با ابعاد آن، ظاهر ایستاده و مستطیل شکل، روکش شده و با نوارهای پی وی سی از نوع یک میلی متری، است. ابعاد کلی این نوع کالای خانگی که رنگ بندی های متنوعی هم در سایت دارد، حدودا 180x60x24 سانتی متر است.

4. کتابخانه مومیت دکور مدل مارال کد 5

کتابخانه مومیت دکور مدل مارال کد 5 گزینه ای با 5 طبقه مستقل است که جنس آن ام دی اف و شکل آن مستطیلی است. این مدل کالای خانگی ابعادی به مقدار 70×40×22 سانتی متر دارد و استحکام آن برای جابه جایی تضمین شده است. قیمت این کالا هم چندان بالا نیست و شما می توانید با مبلغ ناچیزی از داشتن یک کتابخانه زیبا و خوش ساخت لذت ببرید.

5. کتابخانه مومیت دکور مدل آذین

یکی از محصولاتی که هم می توان از آن به عنوان جایگاهی برای نظم دادن به کتاب ها و هم دکور استفاده کرد، کتابخانه مومیت دکور مدل آذین است. این کالای باکیفیت جزو نمونه های میان رده و خوش قیمت بازار به شمار می رود و جنس بدنه آن به شکل کامل از ام دی اف است. وجود 4 طبقه مستقل در کالا و ابعادی به مقدار 90×30×15 سانتی متر از دیگر مشخصات این کتابخانه باکیفیت است که به قیمت مناسبی در سایت وبلاگ وردپرس موجود است.

6. کتابخانه مدل pm2010

کتابخانه مدل pm2010 محصولی سه طبقه و از جنس ملامینه است، که ساختار مربعی آن این کالا را برای ارگانایز کردن کتاب ها به گزینه ای معقول تبدیل نموده است. بدنه این مدل کالای خانه بسیار مستحکم است و استفاده از نوار PVC برای لبه های آن این مساله را تضمین می نماید.

7. کتابخانه مدل 01

اگر در پی یک کتابخانه چوبی و مستحکم هستید که چندان هم گران قیمت نباشد، ما به شما خرید کتابخانه مدل 01 را پیشنهاد می کنیم. این محصول دارای شش طبقه مستقل و با شکل مستطیل است و یکی از طبقات آن شامل یک درب زیبا هم می گردد.

8. کتابخانه مدل FH46

وزن مناسب در مقایسه با ابعاد آن، جنس ملامینه درجه یک همراه با استفاده از نوار پی وی سی یک میلی متری برای لبه های محصول همه و همه از جمله مهم ترین ویژگی های کتابخانه مدل FH46 است. این نوع کالای خانگی در ابعاد 35x35x150 سانتی متر به بازار عرضه شده است و با وجود وزن کمتر از 20 کیلوگرم و سه طبقه مستقل انتخابی کارا برای اغلب افراد است.

9. کتابخانه مدل EK9

یک محصول پنج طبقه، ملامینه و با کیفیت در بازار ایران و سایت وبلاگ وردپرس کتابخانه مدل EK9 است که ویژگی های آن شامل استفاده از لترون درجه یک در ساختار آن، ظاهر مستطیل و ابعاد 182x90x22 سانتی متر می گردد. پشت کار با ام دی اف سه میلی متری پوشانده شده است، و ظاهر آن این محصول را برای استفاده به عنوان جای دکوری و جای کتاب مناسب نموده است.

10. کتابخانه مدل رویسان r20

کتابخانه مدل رویسان r20 کالایی با مشخصات قابل توجهی همانند ساختار سه طبقه، ام دی اف، مستحکم، پایه دار و همراه با درب است که جزو تازهترین مدل های کتابخانه ها در سال تازه به شمار می رود و در دسته محصولات مینیمال طبقه بندی می گردد. در ساختار این نوع کتابخانه ام دی اف از نوار PVC برای لبه های کالا استفاده شده است و به منظور گذاشتن کالاهای دکوراتیو و کتاب، کاربردی به شمار می رود. البته لازم به تاکید است که پشت این محصول باز است و ابعاد آن حدودا به 25x80x132 سانتی متر می رسد.

پاسخ به سوالات متدوال

رنج قیمت یک کتابخانه ملامینه چقدر است؟

بیشتر کتابخانه هایی با این جنس رنج قیمتی از 200 تا 800 هزار تومان با توجه به تعداد طبقات و طراحی دارند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 کتابخانه پرفروش و محبوب خبرنگاران (بهار 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کتابخانه پرفروش و محبوب خبرنگاران (بهار 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید