7 واحد هتل آپارتمان در سرعین به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرعین گفت: در 9 ماهه سال جاری 7 واحد هتل آپارتمان در شهرستان سرعین به بهره برداری رسیده است.

7 واحد هتل آپارتمان در سرعین به بهره برداری رسید

وبلاگ وردپرس اردبیل - علیرضا واثقی گفت: آغاز عملیات اجرایی ساخت اولین هتل پنج ستاره شهرستان، افتتاح فاز یک مجتمع گردشگری و پیست اسکی اوجور به وسیله بخش خصوصی و تشکیل اتاق فکر گردشگری شهرستان از جمله اقداماتی بوده که در 9 ماهه سال جاری عملیاتی شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین از جذب و تشکیل 20 فقره پرونده سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری و انجام استعلامات لازمه در این خصوص، بازدید و نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری و برخورد با مختلفان و پیگیری و آغاز عملیات پروژه های زیرساخت بهسازی جهت دسترسی به آلوارس و روستای بیله درق به وسیله اداره راه و شهرسازی در این مدت اطلاع داد.

واثقی گفت: از دیگر فعالیت ها در این حوزه فعال کردن کمیته های ستاد خدمات سفر شهرستان و انجام بازدید های مشترک با نمایندگان ادارات فرمانداری، بهداشت، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و اماکن عمومی و هماهنگی و حضور پیروز در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران و سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در سالن اصلی بوده است.

او می گوید: برگزاری جشنواره یلدای مجازی قرن در محل هتل اترک سرعین و پخش از شبکه استانی و شبکه های اجتماعی، تهیه کلیپ از جاذبه های تاریخی و گردشگری و پخش از شبکه های اجتماعی، برگزاری جشنواره برف در محل پیست اسکی آلوارس، تجلیل از تاسیسات نمونه گردشگری، صدور 107 مورد کد شناسه برای تاسیسات گردشگری در سامانه جانا و صدور و تمدید پروانه تاسیسات گردشگری به تعداد 56 مورد نیز از جمله اقداماتی بود که از ابتدای سال در شهرستان عملیاتی شد.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین دعوت و میزبانی از گروه مستندسازان برنامه همسفر و شبکه مستند و تهیه مستند جامع از جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان و فرصت های سرمایه گذاری در راستای معرفی جاذبه ها، رایزنی با نمایندگان بنیاد برکت برای اعطای تسهیلات در راستای حمایت از بهره برداران تاسیسات گردشگری و صنعتگران صنایع دستی شهرستان از جمله اقدامات می باشد.

او از هماهنگی و تشکیل ستاد خدمات سفر های نوروزی به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان و هماهنگی دستگاه های مرتبط برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران، انجام یک هزار و 570 مورد بازدید و نظارت مستمر از تاسیسات گردشگری در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و افتتاح و بهره برداری از هفت واحد هتل آپارتمان، یک واحد سفره خانه سنتی، یک باب محوطه گردشگری و یک باب بوم گردی در این مدت اطلاع داد.

ح

وبلاگ وردپرس اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "7 واحد هتل آپارتمان در سرعین به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 واحد هتل آپارتمان در سرعین به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید