9 سلبریتی هالیوودی به خاطر چند رگه بودن، جذابیت فوق العاده ای دارند

به گزارش وبلاگ وردپرس، ماریا کری دختر 2 شهروند آمریکایی، آلفرد و پاتریشیا است. گرچه پدر و مادر او هر دو متولد آمریکا هستند، اما پدرش اصلیتی آفریقایی-آمریکایی و ونزوئلایی- آمریکایی دارد و مادرش نیز اصالتاً ایرلندی است.

9 سلبریتی هالیوودی به خاطر چند رگه بودن، جذابیت فوق العاده ای دارند

ژنتیک رفتار اسرارآمیزی دارد. گاهی بچه ها بیشتر به یکی از والدین شان یا حتی یکی از اقوام خود مثل پدربزرگ یا مادربزرگ، عمو و یا خاله شبیه می شوند.

در ادامه از سلبریتی های چند رگه ای خواهیم گفت که جذابیت منحصر به فرد خود را از همین ترکیب نژادی متنوع شان دارد.

ماریا کری

ماریا کری دختر 2 شهروند آمریکایی، آلفرد و پاتریشیا است. گرچه پدر و مادر او هر دو متولد آمریکا هستند، اما پدرش اصلیتی آفریقایی-آمریکایی و ونزوئلایی- آمریکایی دارد و مادرش نیز اصالتاً ایرلندی است.

چارلز ملتون

چارلز ملتون متولد استان آلاسکا در آمریکا است. با این حال، او در رگ های خود خون اروپایی و آسیایی هم دارد. پدر او اصالتاً انگلیسی است و مادرش نیز اصلیتی کره ای دارد.

جیسون موموآ

جیسون موموآ ترکیب نژادی ویژه ای دارد. در حالی که اصلیت پدرش به بومیان هاوایی بازمی گردد، مادرش اصالتاً آلمانی-ایرلندی است. علاوه بر این ها، او در مصاحبه های خود گفته اصلیت مادرش به یکی از قبایل بومی آمریکا هم بازمی گردد، بنابراین علاقه زیاد او به جامعه بومیان و فعالیت هایش در حمایت از آن ها از همین موضوع ناشی می گردد.

زندایا

زندایا اصلیتی آفریقایی-آمریکایی دارد، با ریشه های نیجریه ای از سمت پدرش و ریشه های آلمانی و اسکاتلندی از سمت مادرش. از آنجایی که او فعالیت در عرصه بازیگری را از سن کم شروع کرد و از همان زمان در مراسم های سینمایی شرکت می کرد، عجیب نبود که پدر و مادرش هر دو یا یکی از آن ها در این مراسم ها او را همراهی می کردند. جالب است که او به طور خاص شبیه یکی از والدینش نیست، اما ترکیب بی عیب و نقصی از هر دوی آن ها است.

کریسی تیگن

کرسی تیگن علاوه بر اینکه مدل پرطرفداری است، اینفلوئنسر و کارآفرین نیز هست. او به لطف ترکیب نژادی اش از زیبایی زیادی برخوردار شده است. پدر او مردی آمریکایی با اصالتی نروژی است و مادرش متولد تایلند.

دواین جانسو ن

دواین جانسون فعالیت خود را به عنوان یک کشتی گیر شروع کرد، امری که بعد ها زمینه ورود او به سینمای اکشن را فراهم کرد. او علاقه به کشتی را هم از خانواده خود به ارث برده است. پدر جانسون که مردی آفریقایی-کانادایی با اصالتی ایرلندی است، نه تنها یک کشتی گیر، بلکه اولین قهرمان رنگین پوست دنیا در رشته کشتی تیمی بود. این ورزش در خانواده مادری ساموآیی جانسون هم از جایگاه ویژه ای برخوردار بود؛ هم مادربزرگ و هم پدربزرگ او حضور پررنگی در دنیای کشتی داشتند.

ونسا هاجنز

ونسا هاجنز از سمت پدری ایرلندی و فرانسوی است و اصالتش به بومیان آمریکا نیز بازمی گردد. از سمت مادری نیز اصلیتی آسیایی دارد. مادر هاجنز متولد فیلیپین است.

مگان مارکل

مگان مارکل هم از ترکیب نژادی ویژه ای برخوردار است. پدر او مردی آمریکایی با اصلیتی آلمانی، انگلیسی و ایرلندی است و مادرش زنی آفریقایی-آمریکایی با اصالتی نیجریه ای.

هلی بری

هلی بری یکی دیگر از سلبریتی های چند رگه هالیوود است. والدینش در بیمارستانی که در آن مشغول به کار بودند با یکدیگر آشنا شدند. پدر بری دستیار و مادرش پرستار بود. او از سمت پدری اصلیتی آفریقایی-آمریکایی دارد و از سمت مادری اصالتاً انگلیسی و قفقازی است.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "9 سلبریتی هالیوودی به خاطر چند رگه بودن، جذابیت فوق العاده ای دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 سلبریتی هالیوودی به خاطر چند رگه بودن، جذابیت فوق العاده ای دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید