استارتاپ

شاهکار نو ژاپنی، ربات غول پیکر شبیه به یک شخصیت کارتونی، عکس

فارس نوشت: استارت آپ Tsubame Industries مستقر در توکیو، یک ربات چهار چرخ با ارتفاع 4.5 متر ساخته است که شبیه موبایل سوت گاندام انیمیشن بسیار محبوب ژاپنی است و علاقه مندان می توانند با 3 میلیون دلار آن را بخرند.

10 مهر 1402

صداهای عجیبی که از اتمسفر زمین شنیده شد!

بالونی که با بهره گیری از انرژی خورشیدی به ماموریت فرستاده شده، صداهای تکراری مادون صوت را در استراتوسفر زمین شناسایی و ضبط نموده که دانشمندان هنوز نمی دانند علت ایجاد این صداها چیست.

25 اردیبهشت 1402

اشکان بروج، دبیر کارگروه استارت آپ های گردشگری شد

رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران طی حکمی اشکان بروج را به عنوان دبیر کارگروه استارت آپ های گردشگری این تشکل منصوب کرد.

11 بهمن 1401

3 روش برای افزایش بهره روی استارت آپ شما

به عنوان مدیر و موسس یک استارت آپ شاید از خودتان بپرسید چرا کارمندان من عملکرد خوبی ندارند؟ چرا در حد توانشان برای شرکت کار انجام نمی دهند و عملکرد شرکت افت کرده است؟ و در آخر هم اینکه، حالا چه کار باید کنم؟ در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت و 3 نکته...

20 تیر 1401

تعاونی های روستایی برای مقابله با گرانی باید احیا شود خبرنگاران

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، با بیان اینکه تعاونی های روستایی می تواند انحصار دلال ها در محصولات کشاورزی را بشکند، گفت: محصول ارزان و تازه دو مزیت رقابتی احیای تعاونی ها خواهد بود.

21 فروردین 1400

ربات های ساخت محققان ایرانی سبک زندگی مردم را متحول می نماید

آزمایشگاه تعامل انسان با ربات دانشگاه تهران محلی است برای تغییر و تحول سبک زندگی مردم که می تواند ساختار اجتماعی را دگرگون کند درواقع تکنولوژی و طراحی و ساخت دستگاه ها و ربات های هوشمند، انسان را وارد فاز دیگری از زندگی می نماید.

19 دی 1398