آموزش7 زبان به بچه ها با روبات

به گزارش وبلاگ وردپرس، اولین اسباب بازی هوشمند دنیا ROYBI، 7 زبان خارجی را به بچه ها آموخته و تکنیک های STEM (مهارت های فردی در آموزش علوم، ریاضیات و استفاده از فناوری های نوین) را در آنها تقویت می نماید.

آموزش7 زبان به بچه ها با روبات

این روبات آموزشی با بهره گیری از هوش مصنوعی یک سیستم یادگیری شخصی را در بچه ها ایجاد نموده و مهارت های لازم در آموزش زبان های خارجی را در آنها رشد می دهد. همچنین این سیستم با بچه ها ارتباط صوتی برقرار نموده و توانایی های یادگیری یک زبان خارجی را در آنها تقویت می نماید. بچه ها و حتی نوجوانان می توانند به یاری این اسباب بازی هوشمند، تلفظ صحیح لغات را آموزش دیده و داستان هایی به زبان های دیگر گوش دهند.

این فناوری سرگرم نماینده به طور همزمان 3 تا 7 زبان خارجی را به بچه ها آموخته و سرعت یادگیری چندین زبان را به طور همزمان در آنها تقویت می نماید. برای بهره گیری از این فناوری تنها کافی است اپلیکیشن این فناوری را در تلفن همراه خود نصب نموده و لغات و درس های مرتبط با هر زبان خارجی را به روزرسانی نموده و به وسیله وای فای به این اسباب بازی ارسال کنید. به محض روشن شدن این اسباب بازی کار آموزش به گونه ای سرگرم نماینده آغاز می گردد.

به طور مثال این سیستم با تکرار هر لغت یا جمله از کودک می خواهد تا آنها را چندین بار تکرار کند. این روبات با یاری هوش مصنوعی تلفظ نادرست لغات را تشخیص داده و آن را اصلاح می نماید. با تکرار این شرایط کودک لغات بیشتری را آموخته و آغاز به جمله سازی می نماید.

دروس این فناوری در 50 دسته آموزشی، بیش از 70 هزار کلمه، 500 درس و آهنگ و داستان طبقه بندی شده است. این اسباب بازی زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی، روسی و آلمانی را به بچه ها آموزش داده و با توجه به علایق و توانایی های کودک دروس را یک به یک جلو می برد. تمامی آموزش ها و پیشرفت های کودک در طول هفته به وسیله اپلیکیشن ROYBI به تلفن همراه والدین ارسال شده و با بزرگ شدن کودک دروس آموزشی نیز تغییر می نمایند. روبات ROYBI در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 189 دلار پیش فروش می گردد.

منبع: ایران آنلاین

به "آموزش7 زبان به بچه ها با روبات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش7 زبان به بچه ها با روبات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید