بازبینی نتایج آزمون های دانشنامه پزشکی صورت گرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اظهار داشت: نتایج آزمون های دانشنامه پزشکی بازبینی شد و درصد قبولی در آزمون کتبی و شفاهی افزایش پیدا کرد.

بازبینی نتایج آزمون های دانشنامه پزشکی صورت گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی وبلاگ وردپرس، آزمون های کتبی و شفاهی سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی و شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در در روزهای 11 تا 14 شهریورماه به صورت الکترونیک در مراکز کلان منطقه ها آمایشی علوم پزشکی برگزار شدند.

پس از برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، دبیرخانه خانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ، سه هدف تضمین صحت، ایجاد شفافیت و تامین مساعدت اعضای بوردها را مورد پیگیری قرار داد و تمام مستندات آزمون، به ویژه در زمینه آزمون شفاهی (PMP, KFP, KF) و به طور خاص مواردی که مورد اعتراض نهاده شده بود، مورد آنالیز دقیق نهاده شد و از صحت ثبت پاسخ ها و تصحیح انجام شد و اطمینان حاصل شد. در زمینه شفافیت، پاسخنامه آزمون کتبی کلیه داوطلبان به همراه کلید نهایی در سایت بارگزاری شد.

برای دستیابی به توافق هیات ممتحنه دانشنامه جهت تسهیل در پذیرش اعتراضات و مساعدت در نمرات آزمون های کتبی و شفاهی هم حداکثر مساعی بکار رفت که در نتیجه افزایش قابل ملاحظه ای در درصد قبولی در آزمون کتبی و شفاهی حاصل شد.

برای فارغ التحصیل رشته های تخصصی و فوق تخصصی در زمینه خدمت به بیماران دردمند و ایفای نقش موثر در نظام سلامت تحت توجهات پروردگار متعال آرزوی موفقیت نموده است.

آزمون های کتبی و شفاهی سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی و شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در در روزهای 11 تا 14 شهریورماه برگزار شده اند.

در سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی 409 داوطلب و در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی 4 هزار و 557 نفر شرکت نموده بودند.

آزمون های دانشنامه بالاترین سطح آزمون های کشوری در گروه علوم پزشکی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازبینی نتایج آزمون های دانشنامه پزشکی صورت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازبینی نتایج آزمون های دانشنامه پزشکی صورت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید