بازیگر سینما و تلویزیون در 38 سالگی درگذشت

به گزارش وبلاگ وردپرس، فرشاد کلباسی بازیگر و دستیار کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما در 38 سالگی درگذشت.

بازیگر سینما و تلویزیون در 38 سالگی درگذشت

به گزارش وبلاگ وردپرس، کلباسی سال ها تجربه فعالیت در تئاتر به عنوان بازیگر داشت و در سینما و تلویزیون نیز به عنوان بازیگر، دستیار کارگردانی و برنامه ریز مشغول به کار بود و به علت ابتلا به بیماری سرطان از جهان رفت.

او در آثاری همانند پردیس و سرگذشت به عنوان بازیگر و در سریال های تلویزیونی شرایط زرد و بچه زرنگ 1 و 2 به عنوان دستیار و برنامه ریز فعالیت داشته است.

فرشاد کلباسی متولد مهر 1364 در اصفهان، فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنر سروش تهران بود. همسر او، بهار داورزنی بازیگر است و یک دختر به نام ماهورا دارند. از میان کارهایی که این زوج در آن همکاری داشته اند می توان، سریال پردیس و فیلم وانتافه را نام برد. فرشاد کلباسی بازیگری را از سال 1384 به طور جدی از تئاتر در شهر اصفهان شروع کرد. از جمله نمایش هایی که وی به عنوان بازیگر در آن ها به ایفای نقش پرداخت می توان سه روایت از زندگی به کارگردانی آیدا تبیانیان را نام برد.

فرشاد کلباسی در زمینه های مختلفی مانند برنامه ریزی و دستیاری کارگردان نیز فعالیت کرد، از میان کارهای او می توان به فیلم های بی فروغ ختم به خون، بازی دونفره و زنی با ارابه چوبی اشاره نمود. وی در فصل اول و دوم سریال محکومین (اپیزود هادی) به ایفای نقش پرداخت و فصل دوم این سریال به نام سرگذشت در سال 1388 پخش شد. از دیگر کارهای او به عنوان بازیگر می توان به فیلم های پرستوهای عاشق و هنگامه اشاره نمود.

منبع: صبا

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیگر سینما و تلویزیون در 38 سالگی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر سینما و تلویزیون در 38 سالگی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید